HappyW Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ok, jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette så jeg valgte bare dette forumet. jeg forhåndsbestillte Black Ops til Xbox 360 for ikke så lenge siden fra Gamestop ved å bytte inn 2 crap spill. men nå tenker jeg på å kjøpe spillet til PC i stedet for :rolleyes: er det mulig å avbestille? takker for eventuel hjelp! Lenke til kommentar
PC-sigurd Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det må du vell spørre dem om? Lenke til kommentar
HappyW Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 vel, kanskje noen her vet det, så slipper jeg å ringe dem... Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan får du avbestilt hvis du ikke ringer og prater med dem? Tankeoverføring? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Hvordan får du avbestilt hvis du ikke ringer og prater med dem? Tankeoverføring? Han mener sikkert om hvorvidt det går ann å avbestille eller ei, så han spør her, så han slipper og ringe GameStop og spørre der... Jeg ser egentlig ingen grunn til at det ikke skulle gå ann å avbestille. Uansett må du ringe de, eller gå til den butikken du forhåndsbestilte for å avbestille. Endret 8. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det går an å avbestille, men du får så vidt jeg vet ikke tilbake spillene du leverte. Du får et gavekort på ett eller annet beløp i steden, tror det er 200 kroner eller noe der omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå