timmoody Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Koste meg for ei tid tilbake med Silent Storm - og gjekk difor til innkjøp av oppfølgaren ved namne Sentinels. Denne får eg derimot ikkje til å virke. Det installerer som det skal men klikkar når eg skal kjøre det. Eg har prøvd alle variantar der du kjører det i tidlegare windows-utgåver, men den gang ei - ingen effekt. Dette ser ut som eit relativt vanleg problem med spelet - har søkt på diverse fora på nettet. Men ingen har ei løysing som fungerer. Eg håpte difor nokon her kanskje hadde fått det til å virke på ei maskin av nyare dato. Om det er tilfellet så takkar eg for alt av hjelp. PS: eg antar dette er litt feil kategori for denne typen innlegg, men det ser ut til å vere den mest frekventerte(for pc-spel) og håpte difor den kunne få ligge her ei lita stund. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde ingen problemer med å kjøre det for 3-4 år siden. Windows XP, SP2 tror jeg. AMD CPU og ATI skjermkort. Brukte ingen patcher. Har aldri forsøkt på VIsta / 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå