Odesseiron Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 En bande lømler med skytevåpen greide simpelthen ikke å vente lenger. Les hele saken Lenke til kommentar
Caliente<3 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Heller det enn å gi penger til Activision Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Heller utsette personer for noe som kan gi livsvarige traumer enn å gi penger til Activision? Kursen for menneske er lav for tiden syns jeg. Lurer på om de kommer til å dra "The games made me do it!" om de blir tatt. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal dere anmelde Multiplayer delen separat? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er godt mulig de gjør noe lignende som med Halo Reach? En karakter for hver del samt en samlet. Får se hva som skjer om det ikke får topp karakter De på VG virket iallefall veldig amper. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er vel ingen som forventer perfeksjonisme på dette punktet? Det er Treyarch vi snakker om, og ikke engang IW klarte å gjøre noe fornuftig med forrige CoD. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ingen? Se på kommentarene på vg.no og sikkert andre steder hvor det ikke har fått topp karakter, finnes nok av de som mener Black ops fortjener topp karakter "fordi". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dette spillet har blitt bygget opp av markedsføringsavdelingen hos Activision til å bli den største lanseringen av et actionspill siden MW2, så jeg forstår at mange der ute, anmeldere inkludert, har bitt på kroken. Jeg derimot, som har tidligere Treyarch-utgivelser og MW2 ferskt i minnet, holder meg langt unna fiskestanga deres. Jeg kommer til å gjøre god research hos kritiske røster før jeg kjøper dette spillet. God markedsføring og mye hype kan gjøre mange blind. Men ikke denne anden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ingen? Se på kommentarene på vg.no og sikkert andre steder hvor det ikke har fått topp karakter, finnes nok av de som mener Black ops fortjener topp karakter "fordi". For å være helt ærlig, de som supplerer kommentarene på VG og DB sine nettsider ligger like under Tea Party-aktivister på listen over folk hvis meninger jeg velger å vende et døvt øre. At spill med et stort markedsføringsmaskineri i ryggen ikke nødvendigvis automatisk blir mesterverk av den grunn alene, burde vi i grunn ha lært oss nå. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Burde og gjør er to vidt forskjellige ting. Liker db og vg sine kommentatorer jeg, morsom lesning iallefall. Også fornekter jeg tanken på at de har stemmerett. Men ja, brukes mest som lett underholdning for min del. Er vel ett bevis på at markedsføring er verdt hvert øre. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er vel ingen som forventer perfeksjonisme på dette punktet? Det er Treyarch vi snakker om, og ikke engang IW klarte å gjøre noe fornuftig med forrige CoD. Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 "Det er all grunn til å tro at å selge disse vil gi god fortjeneste, da tidlige eksemplarer har gått for over tusen kroner stykket på bruktmarkedet." ET spill for 1000 Kroner?! du kan jo bare vente noen dager, og få det til 399 hos DustinHome. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enkelte eier ikke vett. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei, jeg liker ikke Call of Duty. Det er overhypet, kort og kult bare fordi alle andre sier at det er kult. Det er lineært og kjipt. Jeg spiller heller minesweeper i et par timer. Dette er mine personlige meninger som jeg har rett til å ha i følge grunnloven. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Rett har du i det at du har lov til å ha dine egne meninger om ting, og du har også lov til å ytre dem. Det er derimot ingenting i lovverket som tilsier at forum som dette ikke kan ha sine egne regler regler innenfor nevnte regelverk. Og med det sagt kan jeg informere deg om at den artikkelen denne tråden omhandler ikke dreier seg om spillet og dets kvaliteter, men om et ran. Dermed er dine meninger om Black Ops like lite interessante i denne sammenhengen som hvorvidt høner faktisk kan fly eller ikke. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Barksdale som ekspanderer til piratvirksomhet? Endret 8. november 2010 av fiskekake Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det artige er vel at disse slipper billigere unna enn hvis de skulle ha vært noen som hadde lastet det opp\ned=) Go america! kick logic in it's ass=) Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det ikke like greit å droppe MP-anmeldelse, og heller bare linke til MW2? -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå