Marte_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Telefonen er knapt nok kommet i butikkhyllene før de første forbedringene er klare. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg har Desire HD, og problemer er ikke fikset. Denne oppdateringen kom for 1 uke siden. For å få telefonen til å gå som en drøm så må du inn på innstillinger-> applikasjoner -> Utvikler -> skru på USB debugging. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan fikk du den a. Er ikke i noen butikker jeg har sett i... hmm? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er ikke noen oppdateringer nå. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den nevnte oppdateringen var klar da jeg fikk min telefon forrige onsdag, men for å bruke YouTube, måtte jeg avinstallere oppdateringen av YouTube-applikasjonen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 vet noen når/om htc sense hd kommer til den originale desire? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Den kommer kun til nye tlf ikke gamle Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som vet noe om Desire Z? Når kommer'n??? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Desire Z har fått bekreftet dato hos mpx og komplett idag.. 20. november. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg måtte søke på marked for å finne oppdatering av YouTube app. Var også noe system oppdatering av touch og YouTube for en uke sia, akkurat som de sier her.. Det usb debug trikset funker på alle telefoner med froyo.. er vist en liten feil i froyo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg