Øystein W. Høie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Microsofts Kinect er så langt ingen revolusjon. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lurer på hvordan dette vil fungere med prosjektor og normal takhøyde... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Godt å lese enda en Norsk anmeldelse av Kinect med bena godt planta på moder jord! Enig i alt du skriver og ja potensialet er der men slik det er nå så burde folk holde seg unna.... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 skal hente min kinect i morgen, så får jeg testet dette ut selv. Har lest og hørt mye bra om Kinect, men the real test will show. Min store bekymring har bestandig vært om systemet henger med, om man slipper forsinkelse. Jeg mener å ha sett på enkelte demoer at det virker som det "snagger" litt av og til. Men, men, gleder meg fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg