Straffa Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Where exactly are the players that always moan about games offering little content? Get yourself Two Worlds II, and you'll get more than you can chew! After Arcania, Two Worlds II really looks like the RPG Messiah. You can blame the game basically just that it wants too much. It wants to be the Über-RPG and yet this isn't the case. Those who want to try, see and understand everything should in any case start saying farewell to family, friends and pets. Yep, I admit, Two Worlds II has impressed me deeply. Such a complex adventure that is held together by so lovingly crafted voice recordings, I have not seen for a long time. Screw that: I have never seen that! Despite small stains on the shining armor - this is a masterpiece. Min lenke Video Dette må bli bra, bare hør på den musikken og atmosfæren det lille vi ser her http://www.youtube.com/watch?v=yQGSaq5qNhg Endret 8. november 2010 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Enda en anmeldelse (Tysk) oversatt Kan du huske du fremdeles i perioden høsten 2006 til våren 2007? På den tiden var det en reell religiøs krig, som med «Gothic 3» og «Two Worlds" så to kandidater til tronen av sjangeren ble født. Den gaming community ble revet, og var en klar vinner finnes ikke. I år er denne duellen gjentas igjen, som for "Arcania - Gothic 4" refererer nå "Two Worlds 2" i måten forhandlerne hyllene. Men det blir i år en ny sjanger konge? Vi har gjort vårt tidsmaskin til side, sverdene polert til en skinne for deg og oss i verden av "Two Worlds 2" styrtet. Hvorvidt menn av Reality Pump har provosert det en reell storm som blåser all tvil det, eller er skjult bak tittelen bare en mild bris, kan du lese i vår gjennomgang. Søsken gjøre enda sinne ... Historien om «Two Worlds 2" plukker opp nesten sømløst med forgjengeren. Vår søster Kyra kunne ikke bli frigjort fra klørne Gandohar. Nei, er det enda bedre. I stedet finner vi oss i slottet hans, fanget og lenket igjen. Kyra er i seg selv nå som eies av en mørk kraft som er i ferd med å Sordahon gi nok strøm til å styre verden. Det ser ikke bra for oss faktisk, som vi vil også sette i en skitten fangehull, noe som er alt annet enn utstråler hygge. Heldigvis fikk vi litt uventet hjelp fra en Orc-frigjøring kraft. Ved veldig grønn-skinned vesener som vi har så langt rørt bare med spissen og deres forakt mot oss enhver konflikt i Midtøsten i skyggen. Vi har ikke annet valg enn å sette våre fordommer bak og til stole på dem. Ett skritt av gangen Etter en kort innledende sekvens der lederen Rogdor oss, den svært attraktive Assassin Dar Pha og flere agenter er innført, er det allerede lik eventyret. I en god tutorial oss de grunnleggende kontrollene er lært som vi bane vei lenger og lenger fra fangehullene opp til tronen rommet. Selvfølgelig er melee systemet forklares, som vi forsøker å aktivere en teleporter som vil lede oss til å unnslippe knipe. Bevæpnet med en enkel pinne, motsetter vi møtende vaktene, og vi er egentlig her bare det grunnleggende, bestående vist i slag og blokkering. Etter den vellykkede reisen, finner vi oss igjen på en øde øy der vi lærer alle de andre triks og teknikker. Det hele er komfortabelt i historien, som vi på dette punktet, men ikke kjør videre integrert, og vi blir introdusert til kompleksiteten virkelig nøye. Og kompleksitet er på "Two Worlds 2" er ikke overdrivelse! Alene, tilbyr melee systemet flere muligheter enn de fleste andre rollespill. I tillegg til standard treffe og blokkering, er det også mulighet til å starte ulike kombinasjoner, eller å bruke spesielle angrep, med hjelp av fienden vi står overfor som støv eller kaste pause med en kraftig roterende påvirke rustning. Med en passende timing også mulig, for å møte et angrep direkte og å bruke overraskelsesmomentet i seg selv. Som om ikke det var nok, er det også viktig å bestemme hva slags våpen vi bærer. Det gjør en slående forskjell om vi tar en hånd med et skjold, en to-handed sword, sløve våpen eller om to-Hand Sword samtidig med oss. Men ikke bare valget er avgjørende i seg selv, men også den type fiende, ønsker vi å sende til Nirvana. Hver fiende klasse har forskjellige styrker og svakheter, som ikke kan undervurderes. Mens en klassisk sverd av strutser, som skjærer gjennom varmt smør, er det hele i en slåsskamp med en gigantisk maur vært annerledes. Gi takk til kitin sin lokke fram sine hits med polert bladet kun en kort vingle til sensorene, mens fast deres med en kraftig brann spell går gjennomgang. Mens vi er på en all-brennende ild stave, men vi er lik den magiske systemet som heter "Demons". Vi vil generelt ikke fastsette en magisk fix retning å følge, men kan bruke noen form for magi tryllestav bære over med oss. Crucial snarere den magiske kortene er basert på hvor systemet. Dette bruker vi i feltene og kan også skyte ut som en enkel brann ball eller generere en trykkbølge for oss å holde motstandere i sjakk. Det høres ikke komplisert, men la deg bli lurt av enkelhet. Hvert spell kan styrkes og tilpasses av andre kort og attributter. Det er også mulig å kombinere forskjellige magiske kort sammen, slik at du kan utvikle individuelle sjarm. Tilsetting av magi og nærkamp våpen selvfølgelig, det er de ranged kamp. Selv som en testosteron-ladet soldater, er det noen ganger lurt å drepe fiender fra trygg avstand. I tillegg er det en sofistikert ranged kampsystem i Two Worlds 2, ". I tillegg til de felles mål og skyte, det er - som allerede nevnt i melee - en rekke spesielle angrep som kan geskillt være svært effektiv. Et eksempel? Anta, må du passere to vakter som står utenfor inngangen til et lager. Vil du nå dette angrepet med sverd, kan du være sikker på at ikke et minutt senere, vil resten av flokken falle på deg. På dette punktet, den doble skutt for det beste alternativet. Med denne spesielle evnen strekningen vi baugen, velg Zoom modus til både motstandere og skyte dem på samme tid en pil gjennom pæren. Et voila, løste problemet! Smiing, brygge og salg Så mye for kampsystemet. "Two Worlds II" gir enda flere muligheter for individualisering. Takket være den nye "CRAFT"-teknologi, kan vi smi ut først, fra eksisterende gjenstander, materialer og andre til å bruke dette for å oppgradere eksisterende våpen og rustninger. Skillen et tema vi ofte høy nok, kan det også få base som vi kan bruke krystaller som gir det hele ekstra magisk kraft. I prinsippet kan vi få fra alle objektene tilgjengelige materialer, som også refererer til å forsvares objekter. En krystall er altså ikke tapt bare fordi han allerede brukt, men kan resirkuleres gjennom ødeleggelsen av våpen eller rustning. Vil du liker å eksperimentere mer? Ingen problem! For som ønsker å være alkymister, og de som ønsker å ta dette svært spennende gren av yrke, til inventar plass leke rundt. På vår reise gjennom en verden av "Two Worlds II" vi samler alle slags mulige ingredienser som vi kan concoct en trylledrikk. Bare de beste råvarene i den lille kjelen, bærer vi med oss for alltid, kaste, noe hele sesongen og endte ganen. Her har kreativiteten ingen grenser. Hvem sier du ikke kan kombinere den helbredende kraften av planter med økende hjerner som endrer eller støttennene? Det som kommer ut er så skuffende, og også være hyggelig. Spenningen er garantert, og i alle tilfelle av automatiske oppskriften funksjonen, kan du alltid stole på en egen kreasjon - forutsatt at du har de riktige ingrediensene sammen. Hva du gjør er helt alene din sak. Hvilke våpen bruker du, om dens objekter fra hverandre eller smiene, eller hva deres potions brygging. Du kan bruke eller selge noe, og du bør stoppe på markedsføring øyet. Som i en bedrift simulering er også tilgjengelig i "Two Worlds 2" forskjellige forhandlere og ulike markedsverdier, og ryktet ditt i å hjelpe regionen også gjøre sin del for å prising. Det er ikke tilrådelig zuverkaufen neste beste slakter den nylig smidde bastard sverd fordi den ikke kan gjøre noe, og du i denne regionen uansett, akkurat som en "fremmed" vil bli gjenkjent. Som kan være en liten hoppe gjennom Teleport til en annen by hvor du vil nesten guddommeliggjort, være mer nyttig. Hvis dere finner også en våpenhandler av tillit dine, har du lov til deg på en god forretning, og ser en masse penger. Du er historiefortelleren! Du har allerede merker en veldig stor styrke for «Two Worlds 2" er de friheter som er belønnet. Og det stopper ikke salget! Vil du heller må gå gjennom savannen? Ikke noe problem - du har frie tøyler! Du har mer av en sterk utholdenhet og ønsker å unngå unødvendige trinn? Ikke noe problem - ta en hest! Du hater det innenfor en side quest fra et sted til et annet må kjøre, selv om du har vært der umpteen ganger allerede? Ikke noe problem - bare bruke Teleport med deg i inventaret ditt, og velg ett av de mange teleportere steder som du allerede har oppdaget, og du er der! Du har alltid kontroll på hvordan du ønsker å gjøre dette rollespill egentlig. Og veldig hyggelig ting om det: Denne kontroll du har, selv innenfor historien! Det finnes utallige måter "Two Worlds 2" å spille, og dette er ingen overdrivelse. Dette løftet ble allerede i mange rollespill, men her er det holdt. Et eksempel bør gjøre klart for deg hva du forventer. Vi begynner på en savanne-aktig verden. Det er varmt, folk lider sult, solsenger er okkupert, og portene til Hatmandor, en by i nord, som vi må nødvendigvis er blokkert. I andre spill ville vi må oppfylle en søken av porten vakt og døren vil åpnes av et mirakel. I en verden av Antaloor, men vi har flere alternativer å velge mellom. En fet fyr som har sett at vi ble avvist av vakten i en svært uvennlig måte, gir oss en haug med gull, for å gi oss et pass for å åpne dørene. En annen person som gjør tilbudet til å ta oss på en sti til Hatmandor smuglere, men vi må også gi henne eskorte. En fattig kvinne derimot, vil bare ha litt hjelp, og de i retur merket vi plasseringen av smuglerne "ruten på kartet ville. Vårt valg er ikke lett, så vi fortsette å søke og få fra kirkegården gartneren et tips: en gammel, deprimert mann i et smug er vår nøkkel til byen. Han var en gang en kontorist fortalte oss å være, hvis hus har brent ned, og han nå sitter foran ødelagte deler av livet sitt. Vi gjør en avtale og gå tilbake til huset hans og brente ham få tilbake sin elskede blekk, der han vil ha oss smi et pass. Som vi allerede er på vei tilbake og ønsker å bringe ham sin skrivesaker, møter vi hans kone. Som er mindre enn entusiastisk, for å spotte sin maskulinitet, og tilbyr oss at vi gir henne blekk og det hjelper oss til å komme til byen. Uansett avgjørelsen vi har tatt på slutten, ikke forteller oss. Men dette var bare ett av mange eksempler på hvordan man kan løse i "Two Worlds 2" problemer på forskjellige måter. Det er på slutten av vår avgjørelse, og det forandrer historien i ettertid, er vi opplever. Antaloor live! Tilbake til den tekniske delen av "Two Worlds 2," vi faktisk kunne forkorte med ett ord: "Wow!" Du må ha opplevd det for å tro det virkelig kan. Grafikken Motoren er en del av det mest imponerende vi har sett til dags dato. Enten det er smøret mykt motion-capture animasjon, tegnene puste liv og alltid har nok variasjoner at det ikke ensformig. Eller lyseffekter som produserer bare om natten og i huler et vakkert lys og skygge. Her er det bare rett! Alt i verden av Antaloor er ned svært detaljerte og det er de små tingene, hvordan å avslutte helten myke gresset som går sammen med hver bevegelse eller skyggen av de omkringliggende området, som beveger seg i sanntid med framover når på dagen mer og mer. Du bare føler deg som i en levende verden, inkludert fysikk motoren bidrar sin del. Det er bare hyggelig å se at ting flyter i vann skikkelig, lykter svingende gjennom kontakt med eller flygende objekter realistisk og falle. Det er også detaljer som du bare er ubevisst, men kan ofte ødelegge atmosfæren i et spill. Om leppesynkronisering under dialogene, som faktisk er der selv de minste samtaler alltid. Fra design, trenger vi faktisk ikke snakke først. Verden er ikke bare stor, men har nok av skjulte grotter og forskjellige innstillinger, hver med sin egen unike atmosfære. Passer til venter på deg i hver region og fangehull andre typer fiender, og slik at du får lov å bare gjøre en fantastisk fantasiverden som raskt kan glemme at det er bare et spill. Hør, hør! Normalt ville vi touch på akustiske feltet bare kort, men i "Two Worlds 2," vi gjør et lite unntak, og med god grunn. Hvis en tenker på enorme størrelsen på spillverdenen i betraktning, er det faktisk et mirakel at ikke bare dialogene er alle satt til musikk, men var hovedsakelig snakket om virkelig profesjonelle skuespillere. Enhver vekt, sitter hver rad. Og som stemmen til helten, har du virkelig fått en sympatisk stemme stemme, med den uformelle kommentarer og seriøse dialoger gir karakteren dybde. Blant de imponerende tyske synkroniseringen blir da et lydspor som snart er lite sannsynlig å bli forbigått. Enten melankolske lyder, fengende melodier betale skatt til heroisk musikk eller slåss, må komponisten være enkle hyllesten. Han gjorde det til en musikalsk bakgrunn for å lage, at ikke på noe tidspunkt påtrengende, men alltid synes et støttende og du kan ikke få ut av hodet mitt så fort. Så det er en rolle å spille! Teknisk, "Two Worlds 2" hinsides enhver tvil. Den grafikkmotor maner både Xbox 360, samt på PC-en utrolig grafikk prakt på skjermen og uten hardware å være virkelig sulten. Verden av Antaloor er ikke bare en av de største spillet verdener, men også en av de vakreste og mest varierte jeg noensinne har sett. Uansett hvor du ser, overalt er det små detaljer som man ikke kan forvente gitt størrelsen på spillet. Men fra den tekniske gjennomføringen, helt fra hverandre, det bare registrert at utviklerne har gjort virkelig tenke over hva vi kan gjøre bedre. Kontrollene er fengende, inventar og karakter system klar og intuitiv spilling. Lagt til dette er en spennende historie med mange sideoppdrag, som ikke bare består av standard ordningen kan binde uker. En rekke av dialog, karakter stemmer og profesjonell dubbing, en stor spillverden, flott teknologi og et avansert gameplay - hva en spillere vil? "Two Worlds 2" er bare et veldig bra RPG som faktisk gjør nesten alt rett! Gratulerer til sjangeren trone! "Two Worlds 2" har gitt ham ærlig ... og vil gjøre ham så snart igjen. Score 92/100 http://www.iamgamer.de/two-worlds-ii/test/willkommen-in-antaloor/4/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen har kost seg med Google Translate, ser det ut som. Men ja, skal vurdere Two Worlds II mot juletider. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jepp, ikke helt riktig oversatt men det fungerer Endret 8. november 2010 av avanore Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gleder meg utrolig til å få satt meg ned med dette. Har fått tilbake RPG-gløden etter noen gamle slagere på PC'en og med Dragon Age til konsoll. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan i alle dager skal jeg få tid til å runde Fallout New Vegas, Fable 2 og 3, Assassin's Creed: Brotherhood, Dragon Age: Origins og dette før jul? Kanskje jeg kan slutte å sove. :unsure: Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Godt mulig jeg har litt feil info, men er ikke det litt veldig tidlig med anmeldelser allerede nå ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Med tanke på at spillet har europeisk release den 9 november ville jeg ikke si det Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Testet Two Worlds 2 på xbox360 på en Expo i london nå for en uke siden. Hvis det skal være så bra som folk skal ha det til, så håper jeg de mener pc versjonen, for 360 versjonen var nokså kronglete i mine øyne. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Med tanke på at spillet har europeisk release den 9 november ville jeg ikke si det Ah, forklarer litt =) Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Basert på hvor forferdelig jeg syntes originalen var, tror jeg jeg skal vente til mer mainstream gamer presse omtaler spillet for å se om det er endret i noe særlig grad. Føler meg vel generelt enig med den delen av pressen som slaktet originalen, framfor de som hypet den. Klarer spillet å snitte seg opp over 80% på gamerankings eller lignende, som tyder på en viss generell kvalitet, så skal jeg sjekke det ut, men må nok innrømme at jeg er skeptisk. Er ikke typen som gidder å spille gjennom masse frustrasjoner hvis ting ikke er bra, og kun fokuserer på det som er bra, så er tvilende til at dette er spillet for meg. Lenke til kommentar
bennybang Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kåre jo Har lest litt rundt og det virker som folk virkelig liker det de har prøvd så jeg håper virkelig de får det til med Two Worlds 2. Elsker Gothic spillene og det er jo ikke akkurat så veldig mange spill i den sjangeren, enda færre er det av de virkelige gode. Lenke til kommentar
Aerah Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Synes det er litt rart at ingen i norsk presse har anmeldt spillet eller nevnt noe om det, med tanke på at det kom ut den niende. Det er jo snakk om en ganske betydningsfull spill-utgivelse. Er det noen her som faktisk har prøvd det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tror det er den 12. det kommer ut, altså på fredag. Hadde håpet at game.no kunne sendt det idag, men har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Synes det er litt rart at ingen i norsk presse har anmeldt spillet eller nevnt noe om det, med tanke på at det kom ut den niende. Det er jo snakk om en ganske betydningsfull spill-utgivelse. Er det noen her som faktisk har prøvd det? Har kjøpt det fra gamersgate, og spilt litt i dag. Man starer i en stor borg, og grafikken der er noe av det nydeligste jeg har sett. Og det går helt glatt på mitt system 1680x1050 med alt av ingame settings på maks. Kampsystemet er veldig hack'n slash, og inventory kunne vært bedre. Har en del av de samme problemene som andre consollporter har at den ikke er optimalisert for pc. Er alt for store ikoner, slik tilfellet også var i Oblivion. Stemmene er også bra, men jeg spiller den tyske versjonen så jeg vet ikke helt om den engelske selv. Men det jeg har lest om den tyder på at stemmene er mye bedre enn TW1. Har akkurat kommet meg ut av borgen, og en stor verden venter. Ser ut til at det blir verdt pengene. Likte du TW1, som jeg egentlig gjorde, vil du nok like denne også! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det eneste som holdt meg fra å fullføre det første spillet var at PC´en min kjørte spillet hakket for dårlig til at jeg klarte å nyte det, og på konsoll kjørte det enda dårligere. I denne omgangen derimot ser det ut til at det kjører bra nok på konsoll til at jeg får spilt det i like mange timer som jeg syntes det første egentlig fortjente. Forhåpentligvis kommer det mods til dere som spiller på PC for å minske ikonstørrelsen i menyene slik som det gjorde for Oblivion. Med det sagt skjønner jeg egentlig ikke hvorfor ikonene må være så forbaskede store på konsoll heller. De kunne iallefall gjort dem oppløsnings-relative. Rimelig tafatt å sitte på en 1080p (eller 720p) skjerm og få ikoner som er på størrelse med 1/4 av skjermen. Bare fordi det er på konsoll betyr det ikke at vi er blinde eller svaksynte. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvordan i alle dager skal jeg få tid til å runde Fallout New Vegas, Fable 2 og 3, Assassin's Creed: Brotherhood, Dragon Age: Origins og dette før jul? Kanskje jeg kan slutte å sove. :unsure: Hva er det som haster sånn? De går da ikke ut på dato om du kjøper dem en uke etter release? Jeg er svært interessert i TW2, men for tiden er jeg pptatt med Metal Gear Solid 4 og Dante's Inferno. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvordan fungerer coop modusen på dette spillet, er det storyline coop eller bare noen små skirmishes i multiplayermodus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det er en egen storyline man kan spille i Coop. Man kan visst spille den alene også, men den er vel laget med samarbeid i tankene. Lengden skal visst også ligge på respektable 6-7 timer. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Savner en Gamer.no anmeldelse på dette... Kunne ikke finne en når jeg søkte. Hva synes folk om dette spillet? Jeg elsker Gothic 1, 2 og delvis 3`ern. The Witcher er på høydare med Gothic 1 og 2 i stemning for meg. Er dette noe for meg? Veldig skeptisk, men samtidig føler jeg en dragning mot det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå