Gå til innhold

Colin McRae 3 Installering

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke installert Colin McRae 3 på min datamaskin. Under installasjonen får jeg meldinger som: CRC error: The file C:ProgramfilerCodemasterColin McRae Rally 3DataFrontendattract1.wmv doesn`t match the file in the setup`s .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor. Hva er grunnen til dette. Jeg får også lignende meldinger når jeg prøver å installere andre spill. Kan noen være så snille å hjelpe meg med dette. På min maskin kjører jeg XP. Jeg har 512 mb. AMD Athlon XP+2600, NVIDIA GeForce 4 MX 440 128 mb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser de feilmeldingene du får, spesielt med hensyn til error i cab.fil.

Dette kan tyde på leseproblemer i windows, som gjerne vil ha enerett på å lese cab.fil i ditt system.

Hvis du har inst. winzip, winrar eller andre pakkeprg. er det mulig du har satt disse til standard inst. med hensyn til hvilke filer som skal styres til disse prg.

Gå inn i instillingene for pakkeprg. ta vekk haken for cab. filer, dette løste mine problemer ved installasjoner av spill, der det var cab.filer.

Et annet problem du kan få etter installasjon av cmr3 er lyden., kan høres ut som Mikke mus eller noe i den gata.

Dette skyldes at aksellerasjonen på lydkortet ditt er satt til max. dette fungerer ikke bestandig.

Gjør følgende, : Trykk: Start - Kjør- skriv dxdiag ,trykk enter, deretter gå til skillearket Sound. Flytt glidebryteren for aksellerasjonen til ønsket instilling , F.eks Basic hvis jeg ikke husker helt feil, evnt. prøv deg frem. Håper noe av dette fungerer for deg......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...