Joachim_F Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 FPS Trainer er et øvelsesverktøy for skytespill. Les hele saken Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tror jeg nesten må prøve ut denne jeg. Kanskje jeg til slutt kommer til å slå kameratene min i CS:S for en gang skyld. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Morsomt. Må nok testes ut, selv om jeg selvfølgelig ikke trenger det. Ja, det siste var en spøk. Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kommer til å trenge det, når jeg spiller med pad Må prøves i hverfall Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kunne trengt et par timer med det ja Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dette finnes allerede: Quake Live Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spørsmålet blir hvor mye av det man lærer seg her er overførbart til andre FPS spill. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg ser serveren er nede grunnet for stor pågang. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Siden jeg er ganske middelmådig selv om jeg har spilt FPS aktivt helt siden 1992 kan det sikkert ikke skade å ta seg noen runder der... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Støtter ikke dette sikting med høyre museknapp slik som på Call of Duty, Battlefield og sikkert en masse andre spill? Hadde vært interessant å prøve siden jeg er ganske middelmådig i FPS, men hvis dette bare er overførbart til CS og slike tullespill er det ikke vits å bruke tid på. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hmm...eg trur der er andre ferdigheiter eg heller vil bruke tida mi på å utvikle. Men kvar til sitt. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå