Øystein.F. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ny teknologi gjer ikkje alltid det enkle betre. Les hele saken Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Prøvde demoen av dette. Var veldig fan av time crisis før, men dette var ræva. Kan ikke helt sette ord på spesielle ting, men hele opplevelsen var dårlig.. satt igjen med en dårlig smak i munn. Bleh.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dette er det dårligste Time Crisis-spillet jeg har spilt! Riktignok har jeg kun testa demoen, men det holdt i massevis! Du får poeng for å skyte på ALT, ikke bare fiendene. Så hvis du synes du har litt dårlig score, så er det bare å spille banen på nytt og skyte på vannmeloner og skilt, så blir det bra! Generelt sett: Forferdelig design! Ille gameplay! Rumpe grafikk! Men det finnes verre spill Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) De gamle spillene er best, dessverre. Endret 8. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Grafikk fra år 2000.. Klapp, klapp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fjernet ett innlegg om språket i anmeldelsen og noen innlegg som svarte på dette. Om flere skulle ønske å klage på ny-norsk i artikkelen kan dere sende brev til Ivar Aasen. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hehe, nostalgi.. Det minner om arkadehallene på 90-tallet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 du hadde bare trengt å redigere mitt syns jeg. Enig med elcu, nostalgi. Spiller fortsatt noen nå og da om jeg ser en arcade maskin. Var ikke klar over at de fortsatt lagde slike spill, morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå