Gå til innhold

Dette sier telefonen om deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja er bare damer som har iPhone :p haha...neida.

Var ett teit bruker kart.

De typiske skillene er borte, det eneste som gjenstår Europeisk sett er at majoriteten av Android brukere er menn over 25år, majoriteten av iPhone brukere er kvinner mellom 16-25 år, en sterk majoriteten av Blackberry er kvinner over 25år. Når det gjelder Symbian er vell den gjennomsnittlige brukeren eldre personer.

Lenke til kommentar

EIphone er for den typen mennesker som leier film etter hvor pent coveret er..

Android er ikke nerdete, det selger tross alt mer enn iPhone.. Android er for vanlige folk som vil ha en god mobil.. iPhone er for de som ikke vet bedre.. og win7 for de som vil prøve noe nytt.. å tro at noen er nerdete bare for de noen kjøper ett produkt er idiotisk.. Det er hvordan du bruker det som avgjør.. jeg har en pc jeg knapt kan bruke til det mest elementær.. men jeg har også en Android telefon..

Lenke til kommentar

Selvfølgelig selger Android mer enn iPhone, de har jo mange produsenter mens iPhone har en.

Genialt kart, men alt er vel ikke alltid helt riktig:

Jeg er en gutt, jeg er 15 år, kan en god del og data og mobil, noen kaller meg kanskje nerd, men jeg føler meg ikke som en, jeg er glad i specs, jeg er glad i design, jeg er glad i spill. Jeg har (om nonen dager) iPhone :)

Lenke til kommentar

"Android er ikke nerdete, det selger tross alt mer enn iPhone.. Android er for vanlige folk som vil ha en god mobil.. iPhone er for de som ikke vet bedre.. og win7 for de som vil prøve noe nytt.. å tro at noen er nerdete bare for de noen kjøper ett produkt er idiotisk."

Nei, de som kjøper iPhone vet hva de kjøper. En iPhone er en iPhone, og alle vet hva en iPhone er. Mannen i gata som kjøper en Android-telefon vet ikke hva Android er, og vet heller ikke hva ordet "open source" betyr. Det er vi mobilnerder som vet hva Android, Symbian, iOS, WebOS osv er.

Å tro at alle som kjøper en Android-telefon vet hva de har kjøpt blir for dumt. Det selges også flere Android-telefoner pga det produseres flere telefoner med Android enn iOS. iPhone består av TO modeller. iPhone 3GS og iPhone 4, som produseres av ÉN produsent. Antall mobiler med Android i verden er oppe i 300 forskjellige modeller nå. Ser du forskjellen, eller leker du uviten og dum?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

iPhone er på 4plass på listen over årets beste telefoner..

de 3 første er Android.. ikke tro at dere iPhone fans vet mer om mobiler enn oss andre bare forde dere kjøper noe av tradisjon..

noe gang må man faktisk følge tiden å se hva som er best for øyeblikket.. i år er det desire hd, galaxy s og desire.. bare snu og vend på det så mye dere vil.. iPhone er fremdeles ikke innen for top 3..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...