Heidi_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei!!!jeg lurte på om det var noen her som spiller rainbow six vegas 2 eller MAG her????tenkte jeg skulle finne noen seriøse å spille med!!! Merk online id: Heidi-and_re Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 På PS3? Jeg vurderer å kjøpe RSV:2 Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ja det burde du:-) det er faktisk veldig bra!!!!:-) ja til ps3.. Absolutt å anbefale!!:-) Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 RSV2 var knall før, spilte det masse på 360 før med venner. MAG, får jeg i posten, men kommer nok ikke til å begynne med det før langt uti november, har så mange spill å spille;O Lenke til kommentar
Heidi_InnleggNO Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hehe ja jeg kjenner til den!!!men når jeg først begynner på ett spill å klarer å åppnå no der,så blir jeg bare sittendes!!!hehe..men jeg syns hvertfall MAG er veldig bra!!!ser veldig fram til call of duty som kommer ut nå på tirsdag å:-) Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 På PS3? Jeg vurderer å kjøpe RSV:2 Herregud, jeg så ikke at vi var i Sony forumet. :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå