Green Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei! Bindingstida mi går straks ut! Har i heile bindingstida betalt 395,- i mnd. for 400/128 linje. No har jo prisen ei god stund vert 349,- for den samme linja. I den forbindelse håper eg å få overbevist Bluecom om at eg skal få betale 349,- for linja mi etter endt bindingstid! Lurte i den forbindelse om er det nokon andre som betaler den gamle prisen til Bluecom? -Green- Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Lurte i den forbindelse om er det nokon andre som betaler den gamle prisen til Bluecom? -Green- Yepp, jeg skal se om det lar seg ordne i morgen. Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg betaler 495,- for 720-linja fra bluecom... bindingstida går ikke ut før til jul... Si fra hvis noen får til å senke prisen pr. måned etter endt bindingstid da! Lenke til kommentar
zuhl Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har betalt 395 for 705/128 linje hos Bluecom i 2 år ......... Lenke til kommentar
Green Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Lurte i den forbindelse om er det nokon andre som betaler den gamle prisen til Bluecom? -Green- Yepp, jeg skal se om det lar seg ordne i morgen. Hei agvg! Du veit alltid så mykje om Bluecom, jobber du i Bluecom eller noko slikt? Har betalt 395 for 705/128 linje hos Bluecom i 2 år ......... Korleis fekk du det til? Pruting, bekjentskap? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Du veit alltid så mykje om Bluecom' date=' jobber du i Bluecom eller noko slikt? [/quote'] Nei, jeg jobber ikke i Bluecom. Og jeg tenkte på og se hva de sier i og med jeg fikk min første faktura utenfor bindingstiden i dag. Lenke til kommentar
Green Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Du veit alltid så mykje om Bluecom, jobber du i Bluecom eller noko slikt? Nei, jeg jobber ikke i Bluecom. Og jeg tenkte på og se hva de sier i og med jeg fikk min første faktura utenfor bindingstiden i dag. Ok, skjønner. Håper å få høre hva du får til svar! -Green- Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Green: Du får den nye (og lavere) prisen hvis du binder deg for 12 nye måneder... Fikk det sjekka i går. Jeg ville også ha lavere pris, men har fremdeles bindingstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå