firberblad Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Etter et par øl for mye og litt for mye "hjemlengsel" etter å ha lest denne posten så er kontoen reaktivert. Mener å huske at jeg hadde mine tidligere toons på...hmm..begynner på snow...et eller annet....spillet patches for tiden. Kjenner faktisk at jeg gleder meg til et gjensyn med spillet. Etter en någet skeptisk start ble det et av mine "favoritt" mmorpg sammen med eq2. Sjarm, stemning, historie var top notch. Endret 4. desember 2010 av firberblad Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) hvordan server "burde" jeg joine? ;p husker sist gang jeg spilte lotro så ble jeg lei av det pga det var lite folk å prate med før spillet ble free to play spilte jeg på Gilrain som hadde en ganske lav population, nå har jeg begynt og spille igjen og lvler opp en character og jeg er overasket over hvor mange folk det er å se. De serverne som det er mest folk på er Laurelin og Snowbourne, men etter å ha sett hvor mange folk det har kommet på Gilrain vil jeg tro at disse serverne er relativt fulle og det kan hende du må "vente i kø" for og logge inn hvis det blir for fult Men jeg vet ikke altså Endret 4. desember 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hehe tenkte på om det finnes en server der det er ganske mange norske ;p så vil jeg helst joine den Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 ah, nei det vet jeg ikke, har spilt med noen norske men det går fortsatt i engelsk så jeg er ikke den rette personen til og svare på det Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 joda skjønner det men hadde vært morsomt å spille sammen med noen norske Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 så okei, jeg joinet Laurelin så om noen kan invite meg til deres guild/kinship let me know Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 så okei, jeg joinet Laurelin så om noen kan invite meg til deres guild/kinship let me know Jeg er offiser i ett gammelt kinship på laurelin. Ikke det største, men veldig trofast gjeng. Vi er alle litt opp i årene, så det er en veldig bra stemining. Her er hjemme siden våres, så bare hiv inn en søknad. http://thintaur.enjin.com/ Lenke til kommentar
Aeterne Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) For all del, kom til Laurelin. Enkelt og greit den beste serveren som er der ute; i henhold til aktivitet, hvor hyggelige spillerne er der og... vel, alt. Jeg har selv vært på serveren i 2 år nå, og kan min vei rundt. Likevel, til alle som skal starte på Laurelin: for guds skyld, respekter det faktum at det er Roleplay server, og hvis dere ikke vet hva det er, er det verdsatt av alle du involverer deg med om du lærer deg hva det er. Laurelin er et helt unikt community, og F2P-endringen kan lett ødelegge stemningen pga folk som ikke respekterer serverens spesielle regler; spesielt da med tanke på roleplay. Forøvrig er det verdt å nevne at Laurelin er ut til å ha en frisk andel nordmenn, men ikke i haugevis. Endret 8. desember 2010 av Aeterne Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg tenker jeg laster ned Lotro etter jobben i dag, spilte det en liten stund rett etter release, men sluttet pga mangel på folk å prate med. Hadde vært veldig morro med et norsk guild av noe slag. Dette er såklart, hvis laptopen takler dette. : ) Lenke til kommentar
medlem-241358 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan går det med folk på lotro? Jeg levlet til lvl 30 igår på Warden min og nå er jeg ærligtalt tom for ideer hvor andre steder jeg kan sitte å levle enn i North Down. Om noen er intressert så kan dere whispre Narmos eller Ethiell på Lauredinserveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå