Gå til innhold

Lotro servere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor lager dere ikke en character på den NYE EU serveren? D

[EN] Withywindle er ny, kom online 2. November.

Kan ikke snakke for de andre her, spesielt siden jeg har spilt på Laurelin siden spillets lansering for noen år siden, men hadde jeg startet nå ville jeg trolig gått for Laurelin fordi den er en RP-server. Det betyr i praksis at ser du en fyr som heter "Legolazz" så kan du rapportere ham, og det funker! Den store styrken til LOTRO er settingen, og da hjelper det veldig mye å se at folk velger navn som passer og at de samtidig er villige til å gjøre lett rollespilling i de situasjonene hvor det passer seg. Den samme sikkerheten er det ikke på Withywindle.

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med Laurelin så langt! :)

Mange spillere og mange som driver med RP. Ganske artig å møte på andre og slå av en prat.

Har blitt med i et kinship med mange aktive og hyggelige spillere. De driver med raids og RP, men ingenting er obligatorisk.

Send en /tell neste gang dere er online da! :)

Leirion, Hobbit Burglar.

(Leirion er gresk for lilje, så det passer med loren til lotro) :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Hvis noen er i gang med noe Guild greier er jeg også med

Har en guardian på level 12 som heter Lamer på Laurelin

navnet har jeg pga jeg har hatt dette i alle år i mmos siden de gode gamle ultima online dagene , så for meg har det nicket blitt Meg på en måte.

Lenke til kommentar

hallo.

begynte å spille på den amerikanske når den ble F2P, men tenkte eg skulle hoppe over til den europeiske, så då bør eg gå for Laurelin serveren? der alle folka er? :p

og eg kunne vært intressert i å bli med i guild.

kjekt at du kommer til EU Laurelin ja :)

Lenke til kommentar

hallo.

begynte å spille på den amerikanske når den ble F2P, men tenkte eg skulle hoppe over til den europeiske, så då bør eg gå for Laurelin serveren? der alle folka er? :p

og eg kunne vært intressert i å bli med i guild.

Laurelin skal visstnok være den serveren med flest spillere på. Den er også den eneste [EN] RP-PVE serveren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...