Imbakenneth Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 heihei. jeg har lastet ned gratis versjonen av lotro, så jeg lurer på om hvem server jeg skal begynne på? jeg vil velge en server som er mest norske på. viss noen vet Mvh Lotr Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror ikke det er noen spesifikk server hvor nordmenn samles. Generelt er det ganske likegyldig hva du velger, sånn sett. Velg en engelsk server, selvfølgelig. Du kan velge Laurelin hvis du foretrekker å spille på en server hvor folk har nogenlunde autentiske navn og ikke oppfører seg som komplette idioter. Ellers kan Withywindle være et godt valg i og med at den er helt ny. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 da trur jeg starter på Laurelin, er veldig lotr fan fra før, og jeg vil ikke spille med sånne '' drittunger ''. takk for svar Lenke til kommentar
medlem-241358 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg spiller på Laurelin og har inntrykk av det er veldig voksne folk som spiller der. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jeg spiller på Laurelin og har inntrykk av det er veldig voksne folk som spiller der. det er flott og høre!! men har noe problemer med error 201... så må få fikset den før jeg starter ^^ Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg spiller også på Laurelin. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har startet en champion på Laurelin , kallt Bullgrim , lvl 11. Bare å honke i hornet Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 det høres bra ut måtte avinstalere spillet, så jeg må instalere det på nytt <_< men gleder meg som en liten unge når jeg får fiksa problemene Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Så snart clienten er ferdig nedlastet så kommer jeg og 3-4 andre på Laurelin med mindre den har for lang kø for å komme inn. Endret 5. november 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så snart clienten er ferdig nedlastet så kommer jeg og 3-4 andre på Laurelin med mindre den har for lang kø for å komme inn. Er aldri kø Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) spiller nå, og det er fantastisk det er flott at det er gratis spiller på Laurelin jeg også, blir morro og se åssen det blir utover i spillet Heter Galg, viss noen vil adde meg Endret 5. november 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tilfeldighet at du kalte deg The lord of the rings, lol? Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Greit da laster jeg ned Lotro. Herregud, har ikke spilt et mmo på over et år og da var det wow. Er litt redd for avhengighetskomplekset. Vi krysser fingrene. Kommer tilbake med Char navn og server etter at jeg har lastet ned. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Finnes det huler eller noe lignende som er tilgjengelige for grupper? Det kunne jo vært morsomt. Jeg spilte kun til noe og 20 ved launch og gjorde svært lite group content. Lenke til kommentar
bremarv Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Finnes det huler eller noe lignende som er tilgjengelige for grupper? Det kunne jo vært morsomt. Jeg spilte kun til noe og 20 ved launch og gjorde svært lite group content. ja. tror den første er The Great Barrow litt etter lvl 20. virka ikke som det var så veldig mange, men jeg kom aldri til max lvl og spillte bare rundt launch. Lenke til kommentar
Albie Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Finnes det huler eller noe lignende som er tilgjengelige for grupper? Her er en oversikt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Heter Lothalas. Lvl 10 Elf hunter Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilke klasser det som kan få 2 hånds våpen? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilke klasser det som kan få 2 hånds våpen? Captain og Champion tror jeg(?) Har characters på Evernight, men tror jeg reroller på Laurelin pga. flere folk som spiller der. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilke klasser det som kan få 2 hånds våpen? Champion, Guardian, Captain, Lore-Master(Staff) er de jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå