Odesseiron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Samarbeidseventyret The Cursed Crusade tar deg med til den skitne middelalderen. Les hele saken Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dette spelet skal eg i allefall halde eit ope auge for. Trur det kan bli ganske bra Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Basert på handlingen, kan det hende jeg gir spillet en sjanse Lenke til kommentar
Blackbird_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Spillet høres ganske intersant ut, men det var litt lite info men, jeg skal nok følge godt med på denne utviklingen ^^ Det er jo et genialt konsept Lenke til kommentar
McSteel Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Debut traileren til dette spillet er også ganske lovende, du kan finne den her: Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hm, det er jo et allerede et annet tempelridder/korstogs tredjepersonspill på vei; The First Templar. (Begge legger vel vekt på co-op også..) Får håpe de ikke kommer ut på likt.. Dette nye spillet virker som om det spiller litt mindre på fantasy-elementer, men det erkanskje bare fordi det ikke er noen monstre i traileren, slik First Templar har. Personlig synes jeg dette ser tøffere ut. Endret 5. november 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Notert i hjernebarken. Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 virker stilig, traileren så kul ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå