Øystein W. Høie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Alle tilbyderne har hull i kanalutvalget, her kan du se hva de mangler. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 RiksTV kunne kommet mye bedre ut, om de hadde latt være å tilby 7 fotball kanaler fra tv2 som bare sender et par timer på søndag (resten av uken er det bare infoplakater...). Galskap!! Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 RiksTV kunne kommet mye bedre ut, om de hadde latt være å tilby 7 fotball kanaler fra tv2 som bare sender et par timer på søndag (resten av uken er det bare infoplakater...). Galskap!! Disse kanalene bruker ikke båndbredde når det ikke er sending. Se http://rikstv.no/sendepause Jeg har hatt Rikstv på hytta siden oppstarten, og etter at de nå tilbyr å ha 4 tv'er til prisen av en kuttet jeg ut Get hjemme og bruker Rikstv der også. Jeg synes de har en perfekt miks av kanaler. Get har vel 4 ganger så mange kanaler, men for meg var de aller fleste uinteressante Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Edit: Glem det. Leste ikke skikkelig. Endret 5. november 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bra matrise. MAX ruler! Endelig fint å ha en skikkelig kanal. Synd for dere som ikke får inn denne ! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Get har viasat golf, crime, og nature. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dreambox Dreambox Dreambox Dreambox Dreambox Lenke til kommentar
Gjest Gd Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 RiksTV kunne kommet mye bedre ut, om de hadde latt være å tilby 7 fotball kanaler fra tv2 som bare sender et par timer på søndag (resten av uken er det bare infoplakater...). Galskap!! Er jo fullstendig enig. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvor er homebase ?alle de andre er jo der Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor er vanlig TV3 blitt av? Ser den ikke på oversikten her.. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette er jo helt tragisk. Alle andre distributører klarte å få igang Max til lanseringsdatoen! Pga grådighet og dårlig håndverk fra Gets side må jeg som har vært så dum å "velge" Get ut og kjøpe både Mad Men sesong 4 og Breaking Bad.... Håper de som kan holder seg unna Get, de holder ikke lenger mål. Lenke til kommentar
Gjest Paul T. Anderson Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Alle tilbyderne har hull i kanalutvalget, her kan du se hva de mangler. Les saken her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg