Odesseiron Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Men det er uvisst akkurat hvem som står bak neste års utgave. Les hele saken Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Call of Duty ruller videre. Har fortsatt en tåre i øyekroken etter at clanspillingen i serien ble avlivet ved Modern Warfare.. Men jaja, ingen grunn til å gråte over spilt napalm. Blir nok kjøp av dette Lenke til kommentar
Caliente<3 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Black Ops ser faktisk bra ut. Men tror nok disse spillene vil dale nedover som de aller fleste andre spill activision gir ut årlig. De er jo KUN ute etter penger, burde se og lære fra Valve. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Etter skuffelsen som var MW2, så stiller jeg meg skeptisk til samtlige COD-spill som måtte komme i framtiden. Med det sagt, så må jeg også si at Black Ops ser ut til å ha potensiale. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ... Når alle sitter og sier at Black Ops ser spennende ut, så betyr vel det strengt tatt at man ikke er så skeptisk likevel, MW2 og IW-drama til tross. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg er skeptisk, men erkjenner at det kan ha potensiale. Jeg tar ikke gleden på forskudd, som jeg gjorde med MW2. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så lenge de fortsetter med årlige utgivelser står jeg over COD-serien. Jeg klarer nemlig ikke å se for meg at de vil vri serien tilbake til COD4 sin spillestil med årlige utgivelser. Da handler det vel mer om å få tynt ut mest mulig penger av det de nå har. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er mer spent på å se hva Respawn holder på med for tiden. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Holder det ikke snart? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 GJESP De to virkelig gode i serien er CoD2 og MW1. Resten er oppskrytt til de grader... og Treyarchs utgivelser er helt klart verst. Likevel kommer Black Ops til å selge som hakka møkk, og så lenge denne trenden fortsetter er det vel ingen grunn til å slutte å melke serienavnet? For en trist verden... Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1118-Call-of-Duty-Modern-Warfare-2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ahahaha, . Synes nesten synd på de som spiller CoD. Ikke nok med at produktet ikke er revolusjonerende, men det er overprisa til tusen. 60 € for MW2 på Steam, enda. Helgetilbudet tilbyr et fantastiskt 10% avslag tre måneder etter. Jeg blir faktisk skuffa, suksessen til CoD gjør at utviklere ikke tenker utenfor boksen, men heller kaster seg med på banen. Rett og slett idiotisk. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kjøpte ikke Activision opp et firma som het Sledgehammer games? som vist nok skulle lage noen Call of Duty spill.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå