V. Haugen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere sliter med å kjøpe apps til Android, men her får du løsningen på 1-2-3. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Var det ikke Androidplattformen som var så flott da? Sjekk DE varslingene for å få lastet ned et program! Nei takke meg til Apples lukkede, men forutsigbare univers. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke problemer med dette, men irriterer meg grønn over at jeg får oppgitt priser i SEK... Ettersom jeg har Tele2 som operatør, alle kommentarer i butikken etc. er derimot på norsk :S Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Har ikke problemer med dette, men irriterer meg grønn over at jeg får oppgitt priser i SEK... Ettersom jeg har Tele2 som operatør, alle kommentarer i butikken etc. er derimot på norsk :S Tele2 er svensk operatør. :rolleyes: Endret 4. november 2010 av Jofa Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "Har ikke problemer med dette, men irriterer meg grønn over at jeg får oppgitt priser i SEK... Ettersom jeg har Tele2 som operatør, alle kommentarer i butikken etc. er derimot på norsk :S" Tele2 bruker svenskregisterte sim derfor vil du få opp svensk info Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 jeg reagerer på at fox news trenger tilgang til alt annet enn datatrafikk. ikke minst ringe til telefonnummer. wtf. android i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Funker fortsatt ikke for meg gitt. Jeg har vel i og for seg gitt opp og gir litt faen nå. For jeg skal teste Nokia N8 en stund. Så da blir det jo OVI og apps derfra. Det som er merkelig er at jeg får logget inn på youtube via web på mobilen, men IKKE via youtube app`n. Man kan si mye dritt om Apple ja, men der funker nå alt så og si alltid Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jepp Apple er lukket, men det funker bedre i alle fall er nok en av grunnene til at folk velger Apple og ikke AnDOShit som jeg aldri har hatt sansen får både når jeg gjelder design, kvalitet og brukervennlighet. sorry jeg mente "når det gjelder"* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg