Jiub Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Jeg var innom Elkøp på kongsvinger i dag. der fant jeg call of duty black ops, men det har jo ikke kommet ut enda. er det noe lurt å spille det før det kommer ut eller kan x box live kontoen min bli sperret? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er nok bare å spille. Du har ditt på det rene. Eneste som kan skje er at online ranken din blir resetta ved launch, mange har truet med det, men det har aldri skjedd. På tide å krysse fingrene å løpe ned på elkjøp da. Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tro meg, du kommer ikke til å få kjøpe det. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kompisar som prøvde seg på Coop Obs igår. Dei fekk beskjed om at skriv som kom med forsendinga trua med bot på oppmot 50,000 EURO til forhandlarar som selde spelet før release. Er heva over ein kvar tvil at Activision tar dette seriøst. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Leta hele byen rundt idag, men ingen tegn til spillet. Kom dog over Xbox + Kinect bundle. Dessverre bryr det meg midt på ryggen. Om du finner spillet i hylla kan du helt sikkert prøve deg. @Trasti, den trusselen der kom Acti med ifjor også. Fant alikevel Mw2 i hyllene dagen før release. Don't stop believing! Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Fant Halo Reach i hylla på Expert Lørdagen før Release, men de hadde ikke lagt inn pris i kassasystemet sitt engang, sikkert for at ansatte skal huske at det ikke skal være mulig å selge det før release. Endret 4. november 2010 av Hcw87 Lenke til kommentar
Jiub Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 ja jeg har kjøpt det men det sto bare et i hylla så sikkert putta det ut med en feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå