V. Haugen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Men bare hvis du bruker 3G-nettet. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bruker det ikke masse lagringsplass å få spillelista offline? Den må jo enten lagres, eller streames? Det finnes vel ingen mellomting? "Lagres så du kan hurtigbuffre uten å bruke nett?" :-/ Da er minnekortet, for de som ikke har masse lagringsplass internt på mobilen, slik som min Omnia HD med 16GB, absolutt nødvendig og vil bli fult. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mange betingelser som være til stede for å bruke tjenestene til Kr.99,- Kjøp deg de CD`ene du har lyst & råd til til å kjøpe. Eller lytt til radio. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja her var det mange "luringer"! Ingen får vel hørt på 16GB med offline musikk på en gang, så det er bare å bytte låter etter behag. Er det ikke enda mere styr (og dyrt) å rippe cder og overføre til mobilen etc, etc? Dere må gjerne gå baklengs inn i framtida, men for meg er Wimp genialt enkelt og billig Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dette med minnekortet vil ikke gjelde for brukere av Samsung Galaxy S, da både Spotify og Wimp kun lagrer på det interne kortet. Dette betyr max 8gb med minne :-( Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kikket kjapt i Wimp'en min og fant ingen måte å flytte Wimp/offline filer over til minnekort. Noen som vet om det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Azimov Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Last ned Astro fra Market, der kan du flytte offline-filene til minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg