firberblad Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg gleder meg stort til dette spillet. Kan sikkert skyldes at jeg har et noe sentimentalt forhold til Need for speed III : Hot pursuit. Det var vinteren 98 og 3 barnslige fenriker satt på en befalsmesse langt mot nord og spilte HP til den store gullmedaljen. Øl, kaffe og røyk i et rom fylt med glede og latter. Svette fingre og utslitte gamepads. Herregud det var gøy. Håper derfor at dette spillet kan bringe tilbake noe av den gode underholdningen som gjør at man sitter time etter time sammen med noen venner og rett og slett koser seg glugg ihjel. Endret 4. november 2010 av firberblad Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg skulle virkelig ønske det ble laget spill av denne typen som hadde skikkelig kjørefysikk. Konseptet høres jo riktig gøy ut, men personlig takler jeg ikke arcade-racere, jeg blir bare sittende og irritere meg over at bilene ikke oppfører seg som de bør gjøre, og dermed mister jeg alt som heter innlevelse og kjørefølelse. Jeg har full forståelse for at spillet er laget for å være tilgjengelig for folk som ikke er noen simulator-veteraner, men tenk så gøy det hadde vært hvis det f.eks gikk an å ha to forskjellige fysikkmotorer: Én med simulatorpreg og en med arcade-fysikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå