Joachim_F Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nå kan du prøvekjøre det taktiske strategispillet. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Best WW2 RTS ever. Bare se forskjellen fra Men of War og Assault Squad: Endret 3. november 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det kaller jeg en heftig ansiktsløft det! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hmm, bedre enn Company of Heroes? :o Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 AI'en er ganske dum i spillet... er irriterende å måtte være barnevakt for en squad og passe på at de gjør helt elementære ting, som f.eks. ta dekning. Lenke til kommentar
Flankhard Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hmm, bedre enn Company of Heroes? :o Jeg elsker CoH, men for meg er dette to vidt forskjellige spill som begge dekker mitt behov for WW2 kriging og spetakkel på sin egen måte Men of War: Assault Squad - 26%.... Endret 6. november 2010 av Flankhard Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ekke artikkelbildet fra Men of War - Red Tide coveret? :-) Men grei beta, merker at denne krever mer av maskinvaren enn originalen (men det ligger jo såklart mer på min side og ikke utviklerens). Eneste til nå jeg ikker har likt noe spesielt er deling av MP (kjøp-utstyr poeng) i skirmish. Greit nok at den kanskje fremtvinger en viss samarbeidsmodus, men til gjengjeld så kan en knall bare styre på med sitt eget løp og la dem andre på sitt lag få restene. Skulle kanskje vært delt opp i 2 "puljer". Noen poeng for individuelt bruk (lettere infantri, ATG o.l), og en større en for stridsvogner av større kaliber (som må brukes i samarbeid over kartet i sin helhet for å utnytte den maks). Just my .2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå