hkg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg opplever rare temperaturer i speedfan. Det er mange forskjellige målinger, og alle varierer på varme, alt fra -1 til 127 grader! Er dette normalt? Og hvilken måler skal jeg forholde meg til? Bilde: http://home.online.no/~rgkg/Temp..JPG Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Prøv å sammenlingne pempraturene med BIOS så ser du hva som stemmer. Lenke til kommentar
hkg Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har prøvd det, og det ser ut som det er 45 grader som stemmer. Men plutselig kan bios og speedfan vise helt forskjellige temperaturer. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg syns også det er merklig til tider...hadde -38c på ene hdd min en gang..ikke at det hadde gjort no men tror det bugger noen ganger.. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Måleverdier som konstant ligger utenfor normalen , er ofte detekterte sensorer som SpeedFan ikke klarer å lese, eller innganger uten giver. Kan være greit å gå i 'Configure' for å krysse bort verdier som aldri endres (Da disse ikke er reelle). Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg syns også det er merklig til tider...hadde -38c på ene hdd min en gang..ikke at det hadde gjort no men tror det bugger noen ganger.. hehe... ser jo du har IBM og da er det vel helt naturlig, har selv opplevd slike temperaturer, trodde aldri på dem for disken var like varm uansett 120 eller -45c men en dag sa d pang:) ibm guffe utover hele kabinettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå