mcgroven Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvis du kunne velge yrke: Spillutvikler eller levere pizza? Les hele saken Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Når kommer "Fem nye Android spill"? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bra at dere legger ut disse artiklene. Godt å få en profesjonell mening før man kjøper. Cut the ropes ble kjøpt for en god stund tilbake, og det frister litt med Game Dev Story. Vi får se. Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Game dev story er et fantastisk bra og morsomt spill. Spillt gjennom dette 6 ganger nå, og jeg har ikke tenkt å stoppe på en stund. Skulle ønske et lignende spill kom på PC eller konsoll. Anbefales på det aller sterkeste. Her får man mye for pengene Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Game dev story er et fantastisk bra og morsomt spill. Spillt gjennom dette 6 ganger nå, og jeg har ikke tenkt å stoppe på en stund. Skulle ønske et lignende spill kom på PC eller konsoll. Anbefales på det aller sterkeste. Her får man mye for pengene Gamebiz3 sjekk ut dette spelet! har spelt gjennom gamebiz2 som var gratis.. Vurderer nr3 no, men veldig farlig ekstrem vanedannende! anbefalest!! Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Flott artikkel nå som jeg har fått meg Iphone4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjøpte meg Game Dev Story, og ble jammen meg sittende med det også. Godt gjennomført og avhengighetsskapende spill. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) jeg anbefalte "Cut a rope" til onkelen min, som har fått ipad, og til og med den lille sønnen hans på 3 år skjønte spillet. genialt, og enkelt altså. EDIT: skulle gjerne sett Game Dev Story som PC-spill, men da ville kanskje grafikken blitt for svak? Endret 3. november 2010 av RED STAR Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Pokker heller! Jeg har hørt om Game Dev tidligere, men ikke prøvd det før i dag. Nå har jeg spilt det i tre timer. Sammenhengende. Det er rett og slett vannvittig morsomt og avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kjøpte nettopp Game Dev Story. Ufattelig morsomt spill. Det verste er at man blir så avhengig av det. Har spilt spillet i 2 timer uten å se bort fra iPhonen. 9/10 fra meg! Endret 3. november 2010 av fantomena Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Game Dev Story er fantastisk bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå