Nedward Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Er det muligt å montere en turbo på en moped?.. .. vet det høres idiotiskt ut, men om det går, som det sikkert jør, så hadde man jo hatt den grumeste mopeden i byen... Noen som vet om en side som henviser til dette?.. Har hørt at det går på motorsykler, og det er jo NESTEN samme greia som moped.. finnes det noen som kan henvise til det?? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det går, men det er ikke akkurat et stort marked for det og man får ikke stor effekt økning heller... ikke no vits med sånn trimming(lystgass, turbo, kompressor ol.) på en 50ccm... kjøp deg en trim potte og tur å kjør Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har trim potte, trim sylinder, powerfilter, større forgasser og vakumboks allerede .. det med turbo var bare en tanke... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det du gjør for litt ekstra futt 8) du tar og tømmer oljetanken, heller nok olje i bensinen.. så tar du av oljeslangen og på den så fester du en boks med startspray eller no annet ekstremt brannfarlig da får du det lille ekstra som drar deg opp de høyeste bakkene :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! du mener at de norske politikerenelovene kan brenne det er ikke no galt med en moped som går i 140 men en som går i 45kmh... den kan godt brenne for min del... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! du mener at de norske politikerenelovene kan brenne det er ikke no galt med en moped som går i 140 men en som går i 45kmh... den kan godt brenne for min del... nei jeg mener at alle med moped kan brenne .. hater de latterlige små dritt sakene! tror jeg skal kjøpe meg DENNE!!! bilen og bruke den på alle mopeder ... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! du mener at de norske politikerenelovene kan brenne det er ikke no galt med en moped som går i 140 men en som går i 45kmh... den kan godt brenne for min del... nei jeg mener at alle med moped kan brenne .. hater de latterlige små dritt sakene! tror jeg skal kjøpe meg DENNE!!! bilen og bruke den på alle mopeder ... ' SEITEN! den er jo råere enn hummeren!!! lurer på om en 50cal er ekstra utstyr på den derre.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! Det var da fælt til sterke meninger man hadde her da. Hva er galt med oss mopedister? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ingenting men Du skjønner kebab gud klarer ikke å være hyggelig. Hisser seg på alt og slenger dritt om det meste. Bare frekke toner fra han. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ingenting men Du skjønner kebab gud klarer ikke å være hyggelig. Hisser seg på alt og slenger dritt om det meste. Bare frekke toner fra han. dessverre humørsvingninger :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! hva skal man med moped Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! hva skal man med moped du vet at man ikke kan kjøre bil når man er under 18år gammel? og buss er teit, derfor kjører man moped Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 det du gjør for litt ekstra futt 8) du tar og tømmer oljetanken, heller nok olje i bensinen.. så tar du av oljeslangen og på den så fester du en boks med startspray eller no annet ekstremt brannfarlig da får du det lille ekstra som drar deg opp de høyeste bakkene :wink: Notert Men et spørsmål: Har du prøvd selv? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det du gjør for litt ekstra futt 8) du tar og tømmer oljetanken, heller nok olje i bensinen.. så tar du av oljeslangen og på den så fester du en boks med startspray eller no annet ekstremt brannfarlig da får du det lille ekstra som drar deg opp de høyeste bakkene :wink: Notert Men et spørsmål: Har du prøvd selv? nei, og det er ikke anbefalt vet om folk som har gjort det, men de kan skjære seg vet du det er sånn man gjør på en gammel puch Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Når det med gass er sagt: noen som vet om noe som brenner godt?.. Hva med ligther gass?? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle med mopeder kan brenne! du mener at de norske politikerenelovene kan brenne det er ikke no galt med en moped som går i 140 men en som går i 45kmh... den kan godt brenne for min del... nei jeg mener at alle med moped kan brenne .. hater de latterlige små dritt sakene! tror jeg skal kjøpe meg DENNE!!! bilen og bruke den på alle mopeder ... vi kan spleise på bilen hater mopeder... skal ha lettsykkel.. eller ingenting Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Huff.. det var ikke ment som en "Jeg-hater-mopeder-så-mye-at-di-bare-kan-brenne-post" Kan ikke dere være så snill?? :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå