Øystein W. Høie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke overraskende at N8 vant denne, bare synd den er dårligere på alt annet. Nå det er sagt har jeg noen kommentarer til testen. Har selv en Desire HD å jeg filmer fint uten hakking, har dessuten sett flere klipp hvor det ei heller hakker i videoer filmet med Desire HD. Er ett snodig fenomen dere opplever her, mulig det kan være noe feil med eksemplaret deres?? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Når man ser på den videoen dere har lagt ut hvor man ser filmen fra alle fire mobilene samtidig legger jeg merke til en klar forskjell. Se på denne hvite murveggen (mulig det er en pipe), her virker det faktisk som om det kun er Desire HD som leverer HD.... Desire HD filmen har sykt mye mer detaljer enn de andre. Man skal ikke la seg lure av eksponering når man leter etter HD, da skal man se på hvor skarpt bildet blir å her vinner Desire HD uten tvil. Angrer på mitt kjøp av iPhone 4 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er kjempefornøyd med min Nokia N8. Kjempebra video, og utrolig bra bilder (eneste mobilen her med ekte blitz som tar bra bilder inne/i mørket). Veldig morro å kunne vise bilder og video direkte på TVen etterpå via HDMI. Morro er det også med inkludert videoredigeringsprogram - direkte på telefonen. Anbefales! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 fin test, takker for at dere lager interessante og nyttige ting. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 På tide Nokia begynner å tenke på å levere telefoner med Windows Phone 7 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Flott at dere tar opp dette med "HD" hypen. HD og HD er to forskjellige ting.. Men er ikke særlig begeistret for dybden i testen deres. Videoeksemplene er jo fryktelig enkle og intetsigende. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 hei, jeg skal kjøpe desire hd, er det noen som vet når den kommer til norge, og hvem som får den tidligst? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Videoen på desire HD lagger mye mindre hvis du setter opp ISOen i kameramodus! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 iPhone har bra hardware så det er ikke noe rart den har bra kamera og Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 "iPhone har bra hardware så det er ikke noe rart den har bra kamera og" iPhone hadde bra hardware, den er nå forbigått. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 her er en liten test video filmet med htc desire hd. dmed tanke på at det er filmet når det er mørkt ute er itte dette så ille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg