Vegar Jansen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er du en av dem som bruker mediespilleren VLC uten å kjenne til de kuleste funksjonene? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Dette var fabelaktig bra info! Tusen takk! Lagt til i bokmerker til jeg husker alle tipsene =) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Herlig. Takk for tipsene. Nå kan min drøm om å ha et akvarium til bakgrunn endelig bli oppfylt. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Husk også muligheten til å sende streams videre. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjempebra artikkel! En annen snarvei jeg bruker ofte (for å spole over intro i serier og lignende) er alt+venstre/høyre, dette gjør at du kan spole raskt. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er det mulig å laste ned undertekster som i Media Player Classic? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 undertekster må lastes ned for seg selv, men når du først har gjort dette trykker du på video, etterfulgt av subtitles track og finner teksten din Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Visste ikke at de ga utfilmer lovlig i .mkv format? Noen som har bedrevet litt fildeling? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg