mobilen.no Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bare en av HD-mobilene er i nærheten av å filme god nok video. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da lurer jeg på hvordan min Omnia HD gjør det i denne testen, som den første HD-film-mobilen :-P Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ikke overraskende at N8 var den ordentlige, da... Kamerabrikka der er jo den eneste som er verdt å snakke om :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hadde Nokia hatt Android med Sense så hadde jeg kjøpt den med en gang. iPhone er det så mye problemer med pluss dårlig byggekvalitet at jeg ikke vurderer den. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Uansett, alle disse bærbare mikroenhetene kan aldri matche HD kameraene som tv stasjonene bruker. Optikken som trengs for å skape bilder av brukbar kvalitet (knivskarpt) koster jo raskt millionen og er slettes ikke bærbar! -Med mindre noen ikke finner et stort hull i fysikken snart så vil det fortsette slik? Det du kan putte i lomma vil med andre ord forbli av elendig, simpel kvalitet i lang tid enda.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Til kommentaren over, det er tydelig at du ikke har en smarttelefon eller en mobil med bedre kamera enn 1 megapixel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg