Joachim_F Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kultklassikeren får nytt liv på iPhone og iPad. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Husker jeg sleit som pokker med å få dette spillet til å fungere når det kom i salg for 17år siden...til slutt så ga jeg opp. Men et det nå kommer på en telefon og iPad er bare helt konge.. Bare Apple får starte å selge iPad i Norge nå så blir jeg virkelig gira! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Husker jeg sleit som pokker med å få dette spillet til å fungere når det kom i salg for 17år siden...til slutt så ga jeg opp. Men et det nå kommer på en telefon og iPad er bare helt konge.. Bare Apple får starte å selge iPad i Norge nå så blir jeg virkelig gira! Jeg fikk det til å funke, men var såpass ung at jeg sleit som bare det med samtlige gåter i spillet. Trur bare jeg klarte den sjakk greia hvor du skulle sette ut en haug av dronninger. Kan jo være noe å ta opp igjen dette. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Greit at slike spill får nytt liv. Kommer vel sikkert 11th Hour siden også Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kult! Jeg husker jeg rotet i spillhaugen til svogeren min for noen år tilbake, og dette spillet var blant dem. Husker han snakket så varmt om det, men fikk det dessverre ikke til å fungere da. Blir artig å vise frem dette på telefonen! Forøvrig veldig symbolsk for vår tid at spillet som i sin tid var med å sprenge grenser på PC nå fungerer på en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå