Pepsi Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Skal ha meg ny mobil, men er usikker på hvilken jeg vil ha. Har tenkt på enten en Sony Ericsson T610 eller en Siemens SL55, hva bør jeg velge? SL55 er vesentlig mindre og lettere enn T610, men det går kanskje utover kvalitet? SL 55 skal være av titan, men den ser for meg mer ut som plast, noen som har prøvd den? Takker for alle svar Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er fargen som er titan, ikke selve mobilen :wink: Trenger du passe stort display eller bluetooth velger du T610, hvis ikke vil SL55 være det beste valget Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 For en gangs skyld så er jeg fullstendig enig med deg Molna! Hadde den vært i titan hadde nok prisen vært noe høyere. :wink: Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Av SE T610 og Siemens SL55 ville jeg personlig valgt T610. Jeg så på den på Elkjøp her om dagen, jeg syns etter å ha sett på bilde at den virket litt stor, men da jeg sånn ble jeg overrasket...den var faktisk mindre enn forventet. Har sett på SL55 også, men jeg likte ikke tastene, og for meg som skriver masse sms så er tastene viktige. Så jeg vil anbefale deg å ta en titt på begge to og sammeligne de med dine behov....skriver en mye sms er tastene (etter min mening) en av de viktigste tingene.....men men..smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå