BakaBerg Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kom hjem, logga på xbl , Sjekka ut det, og ALL DLC som jeg har kjøpt utenom det jeg allerede har på harddisk er borte med meg som eier (leaser tydeligvis). Ser ut som jeg må betale på nytt. Fantastisk. Noen flere som har problemet? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg får ikke lastet ned noe ny DLC og de jeg allerede har/hadde i Fable 3 var ikke lenger gyldige. Jeg prøvde å spille copp med en venn, men fikk beskjed om at jeg ikke hadde det samme nedlastbare innholdet som hosten, så det gikk ikke. Forhåpentligvis er det bare noe hikking etter oppdateringen og alt er tilbake til det normale i morgen. Hvis ikke; grøss... Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 ja fy steike. Så at alle vennene mine er borte og. Har handlet en del dlc, men egentlig så "eier" man jo ikke dlcen , så jeg vet ikke hvordan man kan si man har krav på det. Men får håpe det er som du sier! Lenke til kommentar
karlif Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg fikk lastet ned dlc jeg eier fra før av i dag. Ikke mistet jeg venner på live heller. Alt du eier vil du finne på download history under account management(tror jeg det heter). Lenke til kommentar
TheManWithAName Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har selv problemer med at en god del av Avatar items jeg har kjøpt og betalt for, får jeg ikke lengre tilgang til. Er igrunnen nokså misfornøyd med denne oppdateringen. Synes det å laste ned ting går uhyre tregt. Det gjorde det i sted i hvert fall. Tok en halv evighet for å få kjøpt 500 MS points, f.eks, noe som aldri var et problem før. Håper MS ordner opp i dette tullet snarest. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kanskje fordi halve planeten lasta ned dashboard update, det kan ha gjort noe med sidene til MS det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Angående avatar items, funket ikke alle disse under betaen heller. Alt funker helt fint hos meg. DLC, XBLA, venner avatar-stuff - alt er tilgjengelig. Eneste problemet jeg har, er at jeg ikke får lastet ned online pass til Sims 3. Men det er fordi det ikke har dukket opp på Marketplace enda. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 gikk seg til ja ble litt nervøs der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå