OHJohansen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du må kjøpe ny TV eller Blu-ray for å få filmen. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Lol. De bundler faktisk en film i et format et fåtall engasjerer seg i med teknologi et fåtall engasjerer seg i. Det hørtes jo virkelig ut som en vinner Næh, gi meg extended edition på Blu-Ray så skal jeg brillefint klare meg uten 3D. Endret 1. november 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Korleis fungerer dette med nvidia 3d briller og monitor? Har du litt meir penger, og liker å fikle med skjermdriveren, ville eg kjøpt 2xprojektor og eit sølvlerret. Framgangsmåten er omtalt her: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1105843 Er du litt meir tradisjonell, kan du bruke noko så enkelt som gamle skjermar som eit stereoskop. Den grunnleggande teknologien er over 100 år gammal. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dette vil bare gjøre piratkopier av Avatar 3D mer attraktiv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg