mobilen.no Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Stor oppdatering lagt ut i dag Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det ser ikke ut som jeg får noen oppgradering på min Xperia mini da den er Telenor "branded" Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Samsung sliter også med gammel software. Spica har bare 2.1 og den første galaxyen bare 1.6.. Htc og motorola er først ute med oppdateringer.. desire hd er vist klar for 2.3.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja for all del, ikke skryt av Samsung når det gjelder oppdateringer, da lurer dere leserene. Samsung Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ikke fornøyd for en femmer for oppdateringen! Har Mini Pro, og etter at jeg la inn 2.1, går det saktere enn sirup. Ting henger, jeg må trykke på menyknappen fire-fem ganger når skjermen er svart, apps lagger (som funket helt fint før) og i meldingshistorien henger alltid teksten jeg sist skrev igjen, så den må fjernes. Utrolig irriterende. Men det går vel ikke an å "oppgradere tilbake?" Noen som har opplevd noe av det samme? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som vet når telenor lar oss komme igang med opdatering? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Eg prøvde å oppdatere,men hele mobilen bre nullstilla seg og oppdaterte seg ikkje i det heile tatt,er så skuffa,alle ting er vekke og har ikkje fått oppdatert den heller! Ka kn eg gjøre for å få oppdatert den eller fikset den... (Eg har xperia x10) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når får den Android Version 2.2? test!!TEST TEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja når får Den 2.2? Gleder meg Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har iPhone, null problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg