Øystein W. Høie Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan gjøre det til en lek å skifte mobiloperatør. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dette er kun bra dersom man kan bytte leverandør OTA. Med det mener jeg at du ankommer et nytt land, sender en tekstmelding, slik at du kjøper datatrafikk i det landet, og telefonen din bli omprogrammert. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 "Dette er kun bra dersom man kan bytte leverandør OTA. Med det mener jeg at du ankommer et nytt land, sender en tekstmelding, slik at du kjøper datatrafikk i det landet, og telefonen din bli omprogrammert." Ja dette ville vært en stor fordel, men når det gjelder nye Apple løsninger ligger det garantert noen ugler i mosen!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror neppe dette blir noe bra hvis apple lager det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Bra og godt gjennomført blir det nok. Men om det ikke er noe annet bak det hele kan vi spekulere i. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Lykke til, det vil ikke bli veldig lett for Apple tror jeg. Men de har jo fått til mye så de har gode sjanser til å finne på noe nytt igjen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan gjøre det til en lek å få gratis tekstmeldinger for noen som kan bruke en datamaskin litt bedre en de fleste... (hackere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Var det ikke slik det var i de gamle NMT-telefonene? Der lå all brukerinformasjon i telefonen, og dersom man ville bytte nummer ble dette "svidd" inn i telefonen. riktignok måtte man på verksted,men prinsippet er jo det samme. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg