Gå til innhold

Need For Speed: Hot Pursuit skuffet

Anbefalte innlegg

Huh..Dagesvis med multi på Bad Company 2..aldri fått en klage på spillinga mi. Setter tross alt litt ære i å spille rent og fair, ikke bare i BC2 men i alle spill online.

En dag med NFS:HP live, så får jeg feedback på Unsporting..kan jo være da jeg tok en på mitt eget lag med en EMP, men det var strengt tatt ett uhell..mener jo ikke å ta ut politi når jeg er det selv. :(

Og en klage på Code of Conduct? Ikke at jeg skjønte helt hvorfor, selv om jeg spurte høflig. Men hva i huleste er dead xbox live? Jeg vet ikke hva det betyr engang.. :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant, det er tross alt lagt opp til rimelig røff kjøring og da kan en ikke være for sart på å få en smell :D

Mer nysgjerrig på den Code of Conduct klagen, aner ikke hva den sinte tyskeren mente med dead xbox live. Noe pirat eller cheat opplegg kanhende, hvorfra han nå skulle få den ideen.

Lenke til kommentar

Etter to runder med Sesseth, så har jeg fått bekreftet at jeg trenger mer trening..mye mer.. :D Men nå er jeg mye bedre som politi da, mye mye bedre..jadda..Knapt pirket borti racerdelen vett, vet ikke hva det går ut på knapt..men helt sjef med blålys. :whistle:

Hehe! Ny runde i dag, du som politi, jeg som racer? :D

Jeg synes at Spike Strip er litt for kraftig. Kunne godt tenkt meg at den kun var forbeholdt politi og at Racers hadde for eksempel Smoke. Da hadde løpene som regel vart til the bitter end. Jeg har noen ganger opplevd å bli Wrecked i løpet av de første minuttene pga. Spike Strip :cry:

Legger deg til når jeg kommer hjem, Darkerglow.

Lenke til kommentar

Er j***** sinna nå! 5 ganger på rad har jeg prøvd samme racet, 5 ganger på rad har jeg hatt én til å ta takedown på, RETT FØR MÅL! MEN selfølgelig er den strikkeffekten uhørvelig stygg. Når min bil har 359km i toppfart og motstanderens bil har 320km i toppfart, er det litt rart at han RASER forbi meg når kjører i 359km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm::thumbdown: :o :wacko:

Endret av Gamer
Lenke til kommentar

At det ikke kom en demo til pc og wii sier meg en ting, og det er at vi (pc- og wii-eierne) kommer til å få servert en dårlig port som ingen har lyst til å kjøpe.

Dette lover ikke bra.

Jeg kjøpte det til PC i dag og har allerede rukket å spille i to timer, og det nesten bare online. Aner ikke om det er en port eller ikke, men jeg har ingenting å utsette på kvaliteten. Grafikken er bra, det flyter helt jevnt på maskinen min med alt stilt opp på max og bilene har bra kontroll. Spiller med xbox360 gamepad, men likevel. Meget bra spill. :) Jeg har blitt disconnect en eneste gang, men tipper det er pga routeren. ICE er ikke akkurrat de beste. :p

Det eneste jeg ikke var helt fornøyd med var intallasjonen og introen. Jeg måtte skrive inn litt av hvert for å få starte, blandt annet en konto for å spille online i spillet. Når jeg endelig fikk starte måtte jeg se en lang trailer til et eller annet NFS spill (sikkert Shift 2), og jeg fikk ikke lov til å hoppe over den. Alt-Tab gikk derimot helt fint, så den spilte i bakgrunnen. Men det var bare første gang. Etter det er det bare å starte å spille. :)

CPU har du ? For oss med Quad prosessorer får vi ikke spilt overhodet. Critierion Games har innrømmet tabben, dem har brukt en uke nå uten å komme fram med en patch :( Sinnsykt kjipt

Lenke til kommentar

Er j***** sinna nå! 5 ganger på rad har jeg prøvd samme racet, 5 ganger på rad har jeg hatt én til å ta takedown på, RETT FØR MÅL! MEN selfølgelig er den strikkeffekten uhørvelig stygg. Når min bil har 359km i toppfart og motstanderens bil har 320km i toppfart, er det litt rart at han RASER forbi meg når kjører i 359km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hmm::thumbdown: :o :wacko:

Det samme har jeg opplevd noen ganger...og det har endt med at jeg har slått av spillet i frustrasjon.

Ser poenget med at det hadde blitt kjedelig å vinne hvert løp med 30 sekunder. Men, det er og like surt at det ikke hjelper å kjøre bra heller. Blir liksom ikke belønnet noe særlig for det. Dessuten oppleves takedowns etc som bortkastet da politibilen er i ræva på deg 3 sekunder etterpå allikevel.

Lenke til kommentar
CPU har du ? For oss med Quad prosessorer får vi ikke spilt overhodet. Critierion Games har innrømmet tabben, dem har brukt en uke nå uten å komme fram med en patch :( Sinnsykt kjipt

Får vi som har quad core ikke spille? Siden når? ;) Jeg har en Intel® Core™ i5-750 Processor (8M Cache, 2.66 GHz). (googlet navnet for å dobbelsjekke at det er quad core, og gadd ikke skrive hele greia. Lettere å kopiere det.)

Edit: Tok en rask test nå og kom rett inn uten problem.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...