Joachim_F Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi snakker med mannen bak årets store internettsensasjon. Les hele saken Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Må si jeg likte spesiellt det siste svaret, gir et lite innblikk i hvordan han har tenkt når han har programmert det hele. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 "1608228 registered, 506661 purchases." Ganske sykt hvor stort det har blitt. Flott artikkel. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 utrolig bra intervju! gleder meg stort til update i natt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 kommer kanskje til å kjøpe dette snart Ser gøy ut Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg liker folk som gir tekniske svar. Svaret hans tydeliggjør også at det ikke er bare der jeg jobber at planlegging ikke alltid er første pri når en utvikler Veien blir ofte til mens man går, både på godt og vondt. Oppdatering i kveld? Bakfullspilling i morgen da. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Interessant og spennende intervju! Flott at dere fokuserer på Minecraft, som åpenbart burde bli fokusert på Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Interessant intervju. Unner denne mannen all suksess. Gleder meg forøvrig til hans versjon av et romhandelspill. Lenke til kommentar
Trono Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fin artikkel! Morsomt å høre om fremtidsplanene hans. Etter å ha spilt meg lei på single player har jeg akkurat begynt på multiplayer. Moro å se hvordan svære byer bygges opp av spillerene Ikke minst er det utrolig morsomt at ting ikke sensureres av en streng utgiver som sitter og passer på alt. Fullstendig frihet på godt og vondt Jeg savner et par features selv. Kunne f.eks. godt tenkt meg at man kunne gå med en fakkel i hånda for å lyse opp huler der man går. Synes også vannet kunne fungert litt anderledes. En ting er å ha evige "springs" ut av fjellsprekker og slikt, men når man graver seg inn under en stor vannkilde hadde det vært morsomt om da hele kilden begynte å renne ned i hullet du har laget og forflyttet seg. Istedetfor som nå at vannet ikke tappes, men du lager bare en ny evigvarende renne som flater ut etter noen få blocks. Håper også han fortsetter med craftingsystemet! Føler at det største potensialet i spillet fremdeles ligger der! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mothafuckin' bakcflippin' back here! Leste ikke noen av de andre innleggene på gamer.no sin hovedside når jeg så intervju med Notch. Gleder meg til update i kveld! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Fykatta som han tjener gryn Håper virkelig at det kommer noen målsettinger, flere stedbundne ressurser (f.eks på mitt map har jeg ikke vann i nærheten av gruvesystemet og drivhuset + hula, så jeg måtte gå langt og lenger enn langt for å finne vann og å få tak i clay og papyrus) som tvinger spilleren på utforskning samt en fiks av minetrain, flere recipes og muligheten for coop spilling på SP maps. (invitere over kompiser på kosebrettet) Endret 30. oktober 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har ordentlig multiplayer med survival kommet ut ennå? Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har noen fått til å kunne bruke jernbanen til å komme seg opp av gruvesystemer? Jeg graver som regel en slags trapp nedover, og jeg har prøvd litt forskjellige metoder med jernbane. Dette funker supert nedover, men det virker ikke som "lokomotivet" er sterkt nok til å kunne dra opp en vogn med meg sittende i. Er ikke dette mulig, eller har jeg gjort en feil noe sted? Den klarer å dra opp vogner uten meg, men det hjelper meg veldig lite. Er kjedelig å løpe opp igjen, når man har gravd ifra skyene, og nedover til bånn. Lenke til kommentar
hals Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tufte: "ordentlig" multiplayer har ikke kommet enda. Kan ha mye moro med multiplayer, men det finnes (nesten) ingen monstre, og det går ikke an å dø. Krysser fingrene for at dette blir tatt tak i i neste oppdatering. Aleekx: Lokomotivene er ikke så sterke, så du trenger flere lokomotiver for å dytte en vogn med deg selv i opp igjen. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jaja, gleder meg skikkelig til å få prøve Haloween-Oppdateringen. Var litt overraskende at et spill som Minecraft skulle bli så populært og omtalt. Men det er et veldig bra og verdig spill i tilegg! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tufte: "ordentlig" multiplayer har ikke kommet enda. Kan ha mye moro med multiplayer, men det finnes (nesten) ingen monstre, og det går ikke an å dø. Krysser fingrene for at dette blir tatt tak i i neste oppdatering. Aleekx: Lokomotivene er ikke så sterke, så du trenger flere lokomotiver for å dytte en vogn med deg selv i opp igjen. Ah, det jeg lurte på ja. Har et par kompiser som venter på den Lenke til kommentar
Shadowstep09 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hmm, jeg skal teste ut litt forskjellig med dette. Se om jeg får det til å funke. Tror jeg prøvde med 2, uten at det ga noe hell Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hmm, jeg skal teste ut litt forskjellig med dette. Se om jeg får det til å funke. Tror jeg prøvde med 2, uten at det ga noe hell Prøv en booster. Da utnytter man en bug i spillet som gjør at vogna får toppfart. Det fines mange forskjellige bostere men du kan lære om de fleste på Youtube. Bare søk på Minecraft booster. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ble lettet over å lese at han planlegger å tone ned skrekken litt. Jeg blir bare stressa av huleutforsking slik som det er nå og har parkert spillet litt av den grunn. Helgen blir brukt til litt testing av det nye. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det vesle spillet Minecraft har seilt opp fra ingensteds, og plutselig blitt en av årets mest populære spillutgivelser Come again? Mener du Minecraft er en av årets mest populære utgivelser sammenlignet med årets øvrige spillutgivelser? Og du snakker om et spill som er i alpha fremdeles og er latterlig langt unna noen form for utgivelse? Hva går du på ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå