Gå til innhold

Disse mobilene kommer i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

""samme teknikken som blant annet Apple bruker"

Nytt søksmål fra Apple! Coming Soon!"

 

Hehe...kan godt hende Apple prøver seg med tanke på deres latterlige syn på verden. Men Apple var ikke først med dette. Dessuten er HTC Legend bygget på samme måte, men som sagt: det kan godt hende de prøver seg, Jobs er vell smart nok til å vite at Desire HD er spikeren i kista!

Lenke til kommentar

Hva med dette da?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613907

Står at de får den inn 23 november, samtilig gjør andre nettsteder... Bestiller disse fra danmark og Sverige?

 

Har så synsykt lyst Omnia 7, skjermen ser vill ut, også den kuleste wm7 mobilen. (etter min mening).. men jeg kan ikke vente så mye lengre heller pga at telefonen min er så ødelagt.. :-(. står mellon HTc HD des, Omnia 7 og iphone 4.

Lenke til kommentar

Hva med dette da?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=613907

Står at de får den inn 23 november, samtilig gjør andre nettsteder... Bestiller disse fra danmark og Sverige?

 

Har så synsykt lyst Omnia 7, skjermen ser vill ut, også den kuleste wm7 mobilen. (etter min mening).. men jeg kan ikke vente så mye lengre heller pga at telefonen min er så ødelagt.. :-(. står mellon HTc HD des, Omnia 7 og iphone 4.

 

Hei, vi har snakket direkte med Samsung Norge og fått listen over modeller som kommer i salg i november direkte fra dem. Om og hvordan Komplett og andre nettbutikker får inn Omnia 7 vet vi dermed ikke noe om, men jeg anbefaler deg å sende en e-post til kundeservice og høre om de kan garantere leveringsdatoen om denne er viktig for deg.

Lenke til kommentar

Mener HTC kommer med en fulltastatur 7-telefon første kvartal 2011.

 

Men hvorfor så lite positivt om DZ? Den har akkurat samme oppløsning som HD, enda dette blir trekt frem som en svakhet. Det er vel heller en styrke med tanke på pikseltetthet? Videre trekker dere frem Dolby Mobile som en styrke hos HD, uten å nevne at begge to får både Dolby Mobile og SRS. Ingen av dem har blitz, men LED fotolys. Hvorfor bare nevne 720p video for HD, når DZ har dette også? Synes det er dårlig å skrive at den "ikke er like tungt utstyrt" som HD, når forskjellen strengt tatt er 200MHz, 3 megapiksler og en lysdiode i tillegg til skjermstørrelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...