Øystein W. Høie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Se de nominerte for Gulltasten her, og avgi din stemme. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Htc legend ikke nominert som årets design mobil? Appke iphone 4 som har design feil er nominert, apple ipad er ikke lansert i norge men er nominert, de er jo blitt solgt table pcer ganske lenge,, Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Legend har jo forferdelig design da. Skjønner ikke helt at iPhone 4 er på beste bussiness mobil. men jaja. multimediastemmen min gå til Desire =) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 hvorfor er ikke HTC Desire HD med?! :o Er jo den heteste telefonen atm! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 iPhone!!!!!!!!!<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Iphone beste beste bussiness mobil... Øøøøøø dummeste jeg har hørt. Bruker min bare privat. Får ikke lov å bruke den på jobb grunnet sikkerhet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Savner Erland Bakke jeg.... Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 hvorfor er ikke HTC Desire HD med?! :o Er jo den heteste telefonen atm! Hei, alle mobilmodeller som er med i kåringen må ha vært i salg siden 15. oktober. Dette for å sikre en rettferdig kåring, og at juryene har hatt tilgang til å teste modellene. Dermed ramla dessverre Desire HD utenfor denne gang. Lenke til kommentar
Marius Røstad Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Hei - I forhold til at Apple iPad er nominert i kategorien for årets nyvinning har det en del å gjøre med at denne kategorien ser mer på markedet som helhet, og ikke er utelukkende sentrert rundt produkter som er lansert i det norske markedet. Når produktet har ført til en lang rekke nye produkter, opp mot 40 000 solgte enheter i Norge og en påvirkning på innholdsleverandørene syntes juryen den absolutt fortjente en nominering i denne klassen. Endret 2. november 2010 av Marius Røstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg