Lakus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror nok at mye av det renere inntrykket er fordi Diskusjon har lagt på seg i løpet av årene. En underkategori her og der som kanskje ikke helt er som den burde være. Innlegg er nyere og ble derfor organisert med tanke på kommende aktivitet og ikkee utvidet senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men samme hva det skyldes er Innlegg.no langt lettere å både lese og navigere uten å være nedlesset med reklame og menyer i alle kanter. Mobilversjonen er også fler hestehoder foran. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men samme hva det skyldes er Innlegg.no langt lettere å både lese og navigere uten å være nedlesset med reklame og menyer i alle kanter. Mobilversjonen er også fler hestehoder foran. Er det egentlig det? Vet ikek helt om jeg er enig, gamer.no-skinnet er mer rotete enn skinnet jeg bruker på diskusjon.no (IPB standard). Det er tross alt ganske enkelt å velge skins. AtW Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg kan også legge til at jeg liker hvordan ting er satt opp på innlegg.no bedre enn på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg