hans A Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Er det forskjellige plugger på FCPGA og Socket A hovedkort. Mitt kabinett har en 300w strømforsyning som er koblet på et FCPGA hovedkort. (Abit) Men jeg blir å oppgradere ti Abit NF7-S Socket A. Passer pluggen? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Begge bruker ATX kontakten. Men NF7-S bruker dessuten "P4" strømpluggen og den er det ikke sikkert at du har på strømforsyningen din (firkantet liten plugg med 4 ledere). Dessuten kan det fort hende at en 300W strømforsyning blir i minste laget. Men har strømforsyningen din både ATX strømkontakten og ATX12V kontakten så skal den teoretisk funke med NF7-S. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Takker Ash Min strømforsyning har faktisk den omtalte P4 pluggen. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Tror nok 300W holder for de fleste. Skal faktisk ha litt utstyr før man trenger mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå