mcgroven Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nabolaget blir neppe trygt om du handler deg samlerutgaven av Killzone 3. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvorfor kommer alle de beste samlerutgavene til spill jeg egentlig ikke er interessert i? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Om den passer til et normalt hode, så er jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Perfekt som halloween maske, så da er iallefall kostymet sikret neste år! Endret 29. oktober 2010 av Paisley Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ser ut som om den ikke er til for å ta på seg, slik som Halo 3 Legendary Edition-hjelmen. Men allikevel må jeg si meg enig med AltF4, dette er egentlig ikke et spill jeg er veldig interessert i, men jeg får styrtlyst på samlerutgaven allikevel. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skulle så vannvittig gjerne hatt den hjelmen ved siden av Master Chief-hjelmen min! Skulle prøvd KZ3-betaen, slik at jeg kunne gjort meg opp en mening om dette spillet i forhold til forgjengeren, men samlerutgaven ser veldig forlokkende ut uansett. Med mindre spillet i seg selv går for 3-400,- ved lansering, kanskje jeg tar den helt ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Den samlerpakka der så veldig lekker ut og har litt lyst på den selv om jeg ikke er noen enorm fan av sjangeren, men enig med andre att som regel så kommer det tøffe samlerpakker til spill man ikke liker men iallefall samlerpakken til GT5 er noe som er kjøpt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hmm, hadde jeg bare likt Killzone 2 skulle jeg kjøpt denne uten tvil Jaja, gratulerer killzone fans Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Litt interresert i KZ3, men samlerpakken så fet ut. VIL HA , men lommeboka er nok imot Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 I mine 20 år som gamer har jeg aldri forstått hvorfor noen vil eie noe slikt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jaha? Du har ingen hobbier hvor du går litt lengre for å skaffe noe ekstra stilig å vise fram? Jegere viser gjerne fram eksotiske trofee (kjenner en som har tatt turer til afrika og jaktet, lovlig selvsagt), samme med fiskere. Bil entusiaster har som ofest en bil som både er upraktisk og som man kun får bruke en brøkdel av kraften til her i landet. Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det jeg ikke forstår er hva dere synes er så fantastisk med den? Hjelmen ser billig og veldi plastikk ut mens en actionfigur var kult når jeg var.. 10? husker ikke helt. Eneste jeg frostår er pakker der du faktisk får litt greier in-game. Slik som heftigere våpen og rustninger. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det begynner visst å bli standard med disse bystene etterhvert. Alien Antholgy med egg, Terminator 2 med Terminator hodet, Indiana Jones 4 hadde krystall hode byste. Hvor skal en stakkars putte alle sakene? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noter: Hvis du trykker på deal.no (den til tusen og noe) kommer Killzone 2 opp? Kanskje det burde endres? Lenke til kommentar
Ziksakk Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 har forhåndsbestillt det allerede^^' B) trenger itj nå maske for å spille da -.-' Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hvorfor kommer alle de beste samlerutgavene til spill jeg egentlig ikke er interessert i? Fordi du interesserer deg i feil spill Jeg ser virkelig fram til KZ3, men håper for all del at de gjør noe med kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå