mcgroven Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Klarer LucasArts å gi oss den definitive Star Wars-opplevelsen i spillform? Les hele saken Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 For et potensiale de kaster ut vinduet. Force Unleashed kunne blitt hvor stort Lucasarts ville. Synd de ikke ville stort. Lenke til kommentar
freak_91 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala. Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD ON: Hadde håpet på at spillet skulle se bedre ut :/ Jeg skal la uansett kjøpe det og spille det, da jeg synes tFU1 var genialt Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jo, de klarte å trollbinde meg og jeg er høy Star Wars fan. Spilt et oppdrag og liker det jeg spiller, begynner å le når jeg bruker mind trick, og når Stormtroopers svarer Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala. Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD Umm, nei, det er det ikke. Anakin er jo Leias far så hvis han siktet til det ville det vært litt rart. Anakin og Amidala er riktig da deres romanse er en stor del av de nye filmene (1-3). Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. Endret 29. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 # Wild Child, I dag, 00:48 forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala. Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD uhm... nei Wild Child.... Prinsesse Leia og Luke Skywalker tenker du på?? Anakin hadde amidala..... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) "I told you so", er det jeg skal si nå eller? :rolleyes: Tilåmed når Gamer.no ikker gir det mer enn 6, da har de virkelig bomma denne gangen <_< Men har allerede bestillt det, så det =P Endret 29. oktober 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Geijutsu Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Personlig ønsker jeg en oppfølger til Jedi Outcast eller Jedi Academy. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fikk det i går og prøvde det, virker helt ålreit sålangt. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har fullført dette å må si jeg ble meget skuffet. Jeg elsket eneren pga du kunne spille flere karakterer og varierte lokasjoner. Det er ikke tilfellet her. Bare oppdrag nr2 gir følelsen av variasjon, resten ser nesten identisk ut. Du møter aldri noen andre en Kota gjennom spillet heller. Nei, dette er hva en expansion pack såg ut i gamle dager. Lenke til kommentar
RockstaR_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fanboyanmeldelse. Dette spillet er griseræva. En karakter over 4 er helt latterlig. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 RockstaR, har du noen konstruktive argument å komme med eller er uttalelsen din "helt latterlig" det eneste du har å komme med? Stormwolf, nå er det en god stund siden jeg spilte 1'eren og syns den var utrolig middelmådig/kjedelig, men jeg kan ikke huske åfå spille flere karakterer foruten Darth Vader i intro oppdraget. Lenke til kommentar
RockstaR_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 RockstaR, har du noen konstruktive argument å komme med eller er uttalelsen din "helt latterlig" det eneste du har å komme med? Nå må du ikke du være så jævlig seriøs når jeg kun prøver å provosere :--| Lenke til kommentar
Pro-Norsk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. Haha! Hvordan vet du at det ikke er så bra som du hadde håpet? Du har jo strengt tatt bare lest en personlig mening av en skribent fra Gamer.no. test det, spill det, og bedøm selv om det er så bra du hadde håpet For å være litt saklig også, så er jeg ikke noe fan av Star Wars, og heller ikke spillene. Eneren ble fort kjedelig for min del, så jeg har rett og slett ikke gidda å teste toeren. Lenke til kommentar
anma4 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har forhåndsbestilt dette til Wii og skal hente det i morra på Gamestop. Håper det blir bedre enn det høres ut med PS3 og Xbox 360. Gleder meg ihvertfall masse. . Lenke til kommentar
eindude Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 synes det var altfor kort. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dette var helt forventet. Skjønte raskt at dette spillet ikke komm til å bli så annerledes enn det første. Får bare vente på tredjespillet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 # Wild Child, I dag, 00:48 forholdet mellom Anakin Skywalker og Dronning Amidala. Haha, tror nokk heller det er Prinsesse Leia du sikter til her xD uhm... nei Wild Child.... Prinsesse Leia og Luke Skywalker tenker du på?? Anakin hadde amidala..... Eww de er jo tvillinger... Forøvrig helt enig. Kort som fy. spillte gjennom det på ca 4 timer... det er for lite. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Første TFU var et klart bargain bin-kjøp, dette lider nok samme skjebne for min del. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Uansett, spillet bestilte jeg for lenge siden og skal nok klare å spille det, selv om det ikke er så bra som jeg hadde håpet. Haha! Hvordan vet du at det ikke er så bra som du hadde håpet? Du har jo strengt tatt bare lest en personlig mening av en skribent fra Gamer.no. test det, spill det, og bedøm selv om det er så bra du hadde håpet Ah, det gikk vel ikke så klart frem av innlegget mitt, men jeg har prøvd det litt, og jeg stiller meg bak alle de middelmådige karakterene spillet har fått. I forhold til forventningene som diverse videoer og slikt skapte er dette absolutt ikke så bra som jeg hadde forventet. Jevnt over middelmådig så langt, akkurat som anmeldelsen gir uttrykk for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå