Øystein.F. Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Når folk som ikkje forstår skytespel skal lage skytespel, går det gale. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Prøvde demoen for litt siden og klarte bare å spille i noen minutter. Det er en så dårlig GoW kopi at det gjør vondt. Det som satte meg mest av var hvordan fiender splatter når de dør. Figuren forsvinner og blir bare slim på et sekund. Ser ut som en effekt fra et 10+ år gammelt spill. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) "Når folk som ikkje forstår skytespel skal lage skytespel, går det gale." Haha! Beste overskrift noensinne Endret 28. oktober 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bare ut fra bildene ser jeg at man fint kan hoppe over spillet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ut fra bildene ser spillet rått ut, men det er det rett og slett ikke. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 "Når folk som ikkje forstår skytespel skal lage skytespel, går det gale." enig. beste noensinne prøvde demoen en gang. spilte i 5 minutter før jeg bare: nei. slå av slå av! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Langt inne i framtida driv nokre stygge tårn å veks opp i terrenget. Dei øydelegg alt rundt seg, og vår helt er fast bestemt på å rive dei ned. Heilt aleine sjølvsagt. Kvifor? Hemn! Kvifor hemn? Anar ikkje. Haha, lo godt av denne! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er en stund siden jeg har sett slik en blåkopi, særlig en som gjør det såpass mye dårligere enn originalen. Bra de prøver seg på noe nytt, men kjedelig at det går som det går! Skulle de finne på å prøve seg en gang til har de forhåpentligvis lært av feilene sine! Lenke til kommentar
fluxxx86 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det dårligere enn Terminator Salvation??? :-) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Prøvde demoen for noen uker siden. Spilte et par minutt. Noen sekunder senere var den slettet. Og det spillet der skal aldri inn på min PS3 igjen! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Terminator Salvation er jo også et elendig spill, ja. Men det klarer på en måte å være så dårlig at det går an å spille det! Har faktisk spilt gjennom det 2 ganger (alene og coop) Lette 1000 ihvertfall. Quantum Theory er et slikt spill man bare VET er dårlig på forhånd. Så tar man i kontrolleren i 10 sekund og får det bekreftet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 De skal få pluss for å ha lagd veldig kult cover da. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nok et søplespill, men grisetøft cover ja! Man må virkelig være forsiktig nå for tiden, må ikke la seg lure av coveret Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 - Dude! Look at this cool cover I made! - Awesome! Perhaps we should make a game for it. - Dude! That's like... Totally awesome! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Haha, nesten så jeg fikk lyst til å spille det bare fordi det er så dårlig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Haha, nesten så jeg fikk lyst til å spille det bare fordi det er så dårlig! Vi tenker skummet likt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kan finne på å le høyt når jeg leser tegneserier, men det er ikke så ofte jeg ler høyt når jeg leser spillanmeldelser. Dette tror jeg er den beste anmeldelsen jeg har lest her på Gamer. Noen sinne. Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg satte nettopp karakteren fra 3/10 til 2/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå