EmmJay Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 De store nyhetene uteble kanskje, men Blizzard kan fremdeles trollbinde. Les hele saken Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Høres behagelig ut å jobbe for Blizzard. Ingen forferdelig crunchtime som ruver over alles hoder. Lenke til kommentar
Awzome Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 hmm jaja kan tenkes at jeg begynner m wow igjen da men gleder meg mest til diablo III og expansion packs på starcarft og jeg må bare si at selv og blizzard bruker lang tid på spill så har ikke jeg funnet noen andre som lager så gode spill og som oppdaterer spillene så masse Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg vil også på Blizzcon Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Enig me deg crax, vil å være med på Blizzcon. Gleder meg til expansionsa til Starcraft 2 og Diablo 3 Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vræææl. Vil ikke starte wow igjen. Men regner med jeg må prøve. (dårlig selv kontroll) Men ja, gleder meg SYKT mye til Diablo III Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Gi meg diablo III! Blizzard er et selskap for seg selv, det liker jeg Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kommer nok til å fortsette å være en melkeku for Blizzard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå