mcgroven Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Oppsiktvekkende verdivurdering for de to selskapene. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg både håper og tror at disse facebookspill-folkene rir på en boble lik den dotcom-selskapene satt komfortabelt på helt til den sprakk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Når et selskap baserer seg nesten utelukkende på freemium-modellen, er det ikke rart de kan tjene slike enorme summer. En krone her og en tier der er ikke stort, men når 210 millioner brukere sitter med samme tankegang er det ikke rart det blir penger ut av det. Spill som Farmville er helt klart enormt store, og partnerskapet med Facebook har nok for Zynga vært en genistrek. Er det ikke naturlig å tro at Activision kunne finne på å kaste seg på den bølgen? Bobby Kotick har jo ved flere anledninger sagt at mikrotransaksjoner og å "ta gleden ut av spill"(til fordel for profitt..) er noe av det han ønsker mest. Endret 28. oktober 2010 av Laland Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noko so trist. Men "verdi" kan tyde fleire ting, for meg handlar det i alle fall ikkje berre om pengar. Når det gjeld det kulturelle og kvalitetsmessige, vil eg seie at det EA driv med har mykje større verdi enn Zynga sitt bidrag til verda. Kay Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alle som spiller farmville burde skamme seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Sånn apropos farmville Ble forstyrret, drepte barnet Lenke til kommentar
Mateo TB Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oisann, folk som det der burde ikke ha barn. Eller.... de har jo ikke barn me tanke på at de dør... Men nå vet jeg det og. Alt kan skje på facebook Lenke til kommentar
jallaballa_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Alt kan skje på facebook ja. Håper at facebook går på donken i snarlig fremtid(selv om det kanskje er lite sannsynlig). Når enkelte får for mye makt/penger korrumperer det. Artikkelen over er et skrekkeksempel på dette, der et simpelt facebook spill er mer verdt enn et av verdens største spillselskaper som lager kvalitetsspill i hopetall. Selv er jeg ANTI-Facebook deluxe da jeg ser hvor sinnsykt mye penger en person kan tjene på at folk er sosialt desperate på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå