llainen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Heisann, er ny her så vet ikke om dette er rette plass for å legge ut denne tråden. Men jeg har et stort problem jeg håper å få svar på. For 2-3 dager siden var ps3 helt fin og i orden, så sitter jeg og spiller fifa og de henger seg opp. Jeg skrur maksinen av og på men maskinen finner ikke spillet, jeg setter så i andre spill spillene starter første gangen men henger seg opp, deretter finner ikke mskinen spillet i menyen. Å få ut spillene av maskinen er og et stort problem. Det er ikke no Death light som kommer opp så de er ikke de som er problemet. Det kommer opp avogtil når jeg setter inn spillene om en sånn feilkode men skjønner ikke den biten helt. Noen som værsåsnill kan hjelpe eller ha opplevd dette? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Høres vitterligen ut som det problemet jeg hadde før BR tok kvelden, har du feks forsøkt å se om maskinen leser vanlige dvd plater ? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Som whackedorange sier har nok Bluray-spilleren tatt kvelden. Det høres ihvertfall som om det er problemet, men du kan jo prøve forskjellige disker og en "hard reset" av konsollen ved å holde inne power-knappen til du hører 3 raske bip. Opplevde det samme med min ps3 en stund tilbake. Leverte den der jeg kjøpte den og fikk en ny i retur 4 uker senere. Husk på å ta backup av innholdet på harddisken om du bestemmer deg for å levere den inn. Edit: La til litt tekst. Endret 27. oktober 2010 av Makiavelli Lenke til kommentar
llainen Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Okey takker for svar:) har ikke noen bluray- filmer i huset. Men satte inn vanlige dvd'er og da virket det uten noe problem hvertfall. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da tror jeg nok du må krype til korset og levere inn den inn der hvor du kjøpte den. Er det jeg gjorde for en liten stund tilbake og venter på å få en 60 gb phat som jeg helt sikkert kommer til å legge ut til salgs på finn/qxl eller no. Orka ikke å vente lenge siden det er så mange toppspill så jeg har en 250 gb stående og siden bibloteket av kvalitetspill til ps3 så tror jeg ikke jeg ville savne att den modellen jeg legger ut for salg har 100 % bakoverkompabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå