Øystein.F. Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det siste eventyret frå Peter Molyneux er ambisisøst, storslaget og vakkert, men uferdig. Les hele saken Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette, halo og Tales of Vesperia er den eneste grunnene for å kjøpe en 360. Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette, halo og Tales of Vesperia er den eneste grunnene for å kjøpe en 360. Hva med mass effect 2 og gears of war? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Du glemte Lost Odyssey Men tilbake til Fable III. Har bare spilt noen minutter, men jeg kjenner meg igjen om det går ann å si det på den måten. På godt og på vondt. Førsteinntrykket er bra Lionhead lover og skryter mye, men jeg syns personlig det er bra at noen i bransjen tør å prøve, det er lov å ha ambisjoner, våge noe nytt. De innfrir ikke alltid, men det hadde vært utrolig kjedelig om alle skulle følge den trygge sti. Det er godt mulig at leppa til den godeste Peter atter en gang har vært ute med for mye, men jeg har planer om å dømme fable III ut i fra det det er, og ikke hva det kunne vært. So to speak. Kudos til Øystein for en hærlig anmeldelse. Helt sjef når en anmelder klarer å få frem de emosjonelle sidene ved å være en gamer. Endret 27. oktober 2010 av firberblad Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor blir det av fallout new vegas annmeldelsen? Det kom jo en uke før fabe 3 og enda er dere klare med fable 3 annmeldelse 2 dager før det kommer Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Joachim har hatt PC-kræsj, noe som har forsinket Fallout: New Vegas-anmeldelsen hans. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For oss PC-eiere er det jo en god ting at spillet da kan fikses på ytterligere før det blir sluppet for PC. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Var noe slik jeg så for meg at det ble. Jeg gleder meg til det ligger i postkassa Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fable1 var genialt. Oppfølgeren var skuffende på mange måter, likte spesielt ikke at de hadde fjernet rustning verdier totalt fra spillet. Ingen tunge rustninger som gav deg forbedret beskyttelse mot fysiske angrep, du kunne like godt vandre rundt naken! Fable3 ser veldig likt ut det forrige, noe som ikke nødvendigvis gjør det til et dårlig spill. Bare ikke spektakulært og nyskapende. Skal iallfall kjøpe det, Fable gir meg alltid en spesiell følelse. Elsker musikken. :] Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan lese ut ifra testen at dette er en klar nier så snart de første oppdateringene er på plass Lenke til kommentar
Rozo Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 www.gametrailers.com gidde spillet 8,9 men må si meg enig med gamer og at med de små problemmene ere bare på 8 enda men blir lett en 9er når det er fiksa anbefaler alle å se anmeldelsen til gametrailers Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Dette, halo og Tales of Vesperia er den eneste grunnene for å kjøpe en 360. Også Alan Wake... Endret 27. oktober 2010 av Pinng Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Gode greier at jeg ikke blir å skaffe dette før neste sommer da, men begynner å hauge seg opp med spill på vent nå.. Godt dette er siste året som student. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) FAILBLE! Endret 27. oktober 2010 av Sigismund Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan er Fable 3 ift de andre spillene i serien? Jeg likte Fable 1 veldig godt, men holdte på å gjespe meg i hjel etter en halvtime med Fable 2. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tror nok Fable 3 minner mer om Fable 2. Jeg savner også at klær og rustninger ikke bare er kosmetisk. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dette må nok vente til neste mnd, da jeg dreit på draget å bestillte "The Force Unleashed 2" før anmeldelsene kom.. (GameTrailers = 6,3 , Eurogamer = 5) <_< Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg gledet meg enormt til dette, men nå fikk jeg rett i trynet at Game.no har kansellert ordren min fordi jeg ikke har nok penger på kortet... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Da kan jeg med sikkerhet si jeg gleder meg stort! Vil også si at jeg likte anmeldelsen veldig godt, balanserte flott mellom spillets innhold og hva det byr på av både plusser og minuser. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg gledet meg enormt til dette, men nå fikk jeg rett i trynet at Game.no har kansellert ordren min fordi jeg ikke har nok penger på kortet... Derfor tyr jeg titt og ofte til faktura fra gamezone. Koster noen kroner ekstra, men av og til er det grisedigg å ha 14 dager på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå