mcgroven Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bli superhelt uten at det svir på pungen. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ikke overraskende, spesielt med tanke på at DC Universe Online snart kommer, og nok vil trekke mange superhelt-fans. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Enig med posten over, absolutt ikke overraskende. Venter egenlig det samme for Warhammer Online. Men, da vil jeg nok tro at jeg kommer til å prøve det ut igjen (var med å testet det i betaen) siden det da blir uten månedsbetaling. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fikk betanøkkel til Champions Online via Gamer, og må si det virket som et ganske dumt spill (på den tiden). Men det har en fantastisk figurbygger. Det endte med at jeg brukte mesteparten av gratistiden min til å mekke nye figurer i stedet for å gjøre de teite nybegynneroppdragene. Lenke til kommentar
Kinag_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Enig med posten over, absolutt ikke overraskende. Venter egenlig det samme for Warhammer Online. Men, da vil jeg nok tro at jeg kommer til å prøve det ut igjen (var med å testet det i betaen) siden det da blir uten månedsbetaling. Tviler på at Warhammer kommer til å forsvinne under samme strategien med det samme. Spillet har en ganske fyldig spillerbase, iallefall sist jeg spilte for 2 måneder siden. Men champions online ble bare alt for ensidig for meg. Gav meg ingenting :-/ Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Etter å ha sett character creation på youtube er eg ikkje i tvil om at dette skal bli prøvd ut sidan det er gratis. Blir nok mange som hoppar inn og prøvar dette spelet nettopp på grunn av dette, så er ikkje overraska om dei tenar ein slant på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå