raysv Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Heisann, Driver og skal gå til et spill eller to til i innkjøp til ps3'n, men må ærlig talt innrømme at jeg sliter med å finne noe spesielt med titler som er interessante, og det til tross for at jeg kun har Uncharted 1 & 2, Ratchet & Clank (Det siste) og Batman AA fra før av. Er på jakt etter noen single player med god story (har ikke tid til å spille så mye online), og ikke GTA lignende Er god of war serien noe å satse på? og bør man spille igjenom 1&2 før man eventuelt hopper på 3'ern? prøvde nettop demoen av 3ern og virka bedre enn jeg hadde fryktet, vanligvis ikke noen hack&slash fan. eller er Heavy rain mer verdt kronene? Noen som har noen forslag eller mening å komme med? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan si fra min erfaring at jeg storkoste meg gjennom GOW3! Og det uten å ha spilt de foregående. Heavy Rain er også absolutt å anbefale! I tillegg kan du stikke inn på PS Store og kjøpe Flower Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ta å sjekk ut Enslaved. Tror du vil like det da det ligner litt på Uncharted. Det har en flott historie også. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du kunne jo prøvd BioShock eller BioShock 2. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 har noen tips jeg også.Hvis du ikke er sann grafikkhore som noen er så finnes jo FF7-FF9 på psn store,bedre spill skal du lete lenge etter.Ellers så har Darksiders som jeg synes er en av 2010 beste spill,har faktisk litt av alt utenom bilkjøring da:p. Så er jeg ganske sikker på Castlevania lords of shadows er et spill du kan kose deg med,har ikke fått prøvd det ut enna,grunnet jeg har andre spill og runde før begynner det. GOW serien er bra,men spillene har ikke noe slik ekstremt replay value.Du har fortsatt de boring ass comboene som omtrent alle bare spammer om igjen og om igjen,men gow3 har dritbra grafikk. Og personli så synes jeg heavy rain suger.Holdt på og sovne i demon og sitte og se på en film og riste kontrollern av og til for å gå mellom ting og riste melka er bare helt latterlig,akkurat som powerglove på NES. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan anbefale deg nyeste Castlevania. Jeg spilte demon og fikk et så som så inntrykk. Men ALT som kommer etter demoen her helt fantastisk. Har spilt en god del timer og spillet er temmelig langt. Tar lengre tid å runde enn GoW3. Grafikken og stemmningen i spillet syns jeg var meget bra. Jeg syns GoW er meget bra spill, men syns at Castlevania var minst like bra om ikke litt bedre. Anbefaler deg å laste ned den lange traileren som ligger på PSN (den er temmelig stor i størrelse). Da får du sett litt mer av det bra i spillet enn va demoen leverte. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for alle tips, skal teste ut et par av disse Gikk for GoW collectionene bare i første omgang så jeg får med meg storyen før jeg gyver løs på 3'ern, er i grunn positivt overraska over spille tiltross for at jeg ikke er noen stor hack'n'slash fan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå